flodhest Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Vet det er opprettet en del musmatte tråder her, men jeg har et konkret spørsmål: Hvilken matte er best av fUnc og Steelpad 4d? Steelpad ser veldig interessant ut, noen som har prøvd denne iforhold til fUnc? Hvilken har best gli? Best presisjon? Hvem av de er deiligst? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Hehe, og her har vi en ekte fUnc fanboy? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Hm..leste nettopp en anmeldelse om steelpad 4D, der han som testet den ikke opplevde samme "glattheten" etter to uker. Minner meg litt om speed-pad, der det virket som overflaten mistet glattheten etterhvert. Kjipe greier... Endret 2. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Hadde Steelpad 3d en stund. Bra matte, men måtte vaskes ofte for å unngå økt friksjon. Den støyet noe også. Byttet nylig til fUnc, mindre støy, mindre vaskebehov, passer for både optisk og ballmus/tosidig. Fornøyd med den edit: det blir mest smak og behag. Endret 2. desember 2003 av Zardoz Lenke til kommentar
pemagn Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har hatt fUnc nå i over et år. Det er den beste musematten som finnes. fUnc og intellimouse 4.0 er den beste kombinasjonen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Har hatt fUnc nå i over et år. Det er den beste musematten som finnes. fUnc og intellimouse 4.0 er den beste kombinasjonen. Okey, har intellimouse 4.0 jeg også Noen fler som har erfaring med Speedpad 4D? Ellers holder jeg en knapp på fUnc. Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har fUnc og den er jæævlig digg. Har ikke prøvd steelpad. Kan hende det er bedre menneh tviler. Kjøp fUnc og jeg lover du blir fornøyd ska kjøpe 4.0 i dag, sjekke åssen den tester med fUnc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå