Fallingwater Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg har prøvd "hmonitor" gratis en liten stund nå men evaluerings perioden er snart over og dette er jammen ikke noe jeg betaler 30$ for! Finnes det et gratis alternativ? (jeg trenger bare temperaturene fra bios..) mvh. Panzy Lenke til kommentar
pegg Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 motherboardmonitor er gratis å kan lastes ned fra http://mbm.livewiredev.com/ Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Ser ut til å funke fint det, MEN! Jeg får ikke no signal fra noen av sensorene. Det står bare sensor 1: 0 degrees sensor 2: 0 degrees osv hva må jeg gjøre for å få dette til å funke? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Når du har instalert programet kommer den opp med standar verdier på vifter og tepraturmålere du må selv sette dete opp med å dobbelt klikke på det bilde som komm opp i høgre hjørnet atmed kloken. da får du opp oppsettet av programet der du velger de forskjelige parametene for hva den skal måle. vis du ikke har alerede gjort det :smile: da. beklager skrive feilene. [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-02-28 14:17 ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Takker, nå funker det fint :smile: Do är tillgit skrivvefejlena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå