^fmj Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Har hentet ut operatørlåskoden, men hvor skal denne legges inn? Har ikke noe kundeforhold hos Telenor. Instruksjonene sier følgende: Koble det mobile bredbåndet til en PC Når du blir bedt om det, tast følgende kode X Men de fører ikke frem. Lenke til kommentar
Jokkmokk med sokk Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 På noe utstyr blir man bedt om operatørlåskoden først når du setter inn SIM fra en annen operatør. Uansett må du sikkert ha nyeste versjon av mobilt bredbåndsprogrammet installert. Den finner du sikkert på telenor.no/programvare og det er kanskje mulighet for å taste inn operatørlåskoden i innstillingene der. Om du har et aktivt kundeforhold er vel ikke relevant. Så lenge du det er Telenorutstyr tror jeg de hjelper. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) Jeg ringte i dag, de skjønte ikke så mye av det. Når jeg prøver å logge på med SIM fra annen operatør får jeg bare opp "SIM card locked". Inget spørsmål om kode. De snakket noe om å lage sak, kontakte verksted osv. Skal prøve med Mobile partner først og se om det fører frem. Endret 25. februar 2017 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2017 Mobile partner fungerte, da fikk jeg opp vindu hvor jeg kunne legge inn koden etter at jeg hadde lagt inn pin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå