simalarion Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg vet de er der ute, men jeg har ikke funnet noen igjen!, jeg tenker på kabinetter der vannkjøling er intergrert i kabinettet. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Vet ikke om norske butikker som selger dette, men det er flere utenlanske som gjør det.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Netconnection mener jeg har det.. Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Er det noe i denne duren du tenker på http://www.vapochill.com/default.asp?showP...ion=2&menuID=-1 slimjim Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Vappochill og prometia er ikke akkurat vannkjøling.. men det er bedre så det er bare til å anbefale! Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 tror det skulle være en xaser aqua xtreme fra tt hos netconnection engang Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Koolance har ferdig bygde vannkjølings sett. Vet at Microplex hadde de før men nå er jeg ikke sikker lenger. Bare ta en titt under Vannkjøling -> Koolance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå