Isildur Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har en kamerat som ikke får starta opp CS, og jeg har ikke lenger noen forslag til hva han kan gjøre... Han får en feilmelding som sier noe sånnt: hl.exe - fant ikke startpunkt Steamunmountappfilesystem startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, steam.dll. Og når hn trykker bort den kommer: fatal error could not load filesystem dll. filesystem crashed during construction Noen som har no forslag til hva som kan gjøres her? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 slutte å spille cs.... hihihi.... det har jeg gjort... nå er jeg lykkelig..... jippii!! ... jeg er frii... frii som fuglen! ... Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 pliz... han vil spille cs, la ham spille cs... Noen seriøse forslag? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Finnes bare EN ultimat løsning... Format C: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Finnes bare EN ultimat løsning... Format C: I second that Lenke til kommentar
cLibs Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 slutte å spille cs.... hihihi.... det har jeg gjort... nå er jeg lykkelig..... jippii!! ... jeg er frii... frii som fuglen! ... lol slutta jeg å er lykkelig igjen he he Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Her kan du muligens få noen seriøse svar! http://steampowered.com/forums/ Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Vi er veldig lei folk som kun svarer useriøst når det gjelder Counter-Strike-henvendelser på dette forumet, og vil slå hardt ned på det fremover. Vi begynner her: Zethyr og HalTan får 1 advarsel hver. nvoetfiv og cLibs får også 1 advarsel for å videreføre et useriøst innlegg. Skjerp dere - dette forumet er til for å gi folk hjelp. Kommentarer rundt denne avgjørelsen tas med meg privat eller til [email protected]. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Høres jo ut som et klassisk "installer-spillet-på-nytt" problem Virker som noe gikk galt under når steam ble installert (eller spillet "under" steam) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 slutte å spille cs.... hihihi.... det har jeg gjort... nå er jeg lykkelig..... jippii!! ... jeg er frii... frii som fuglen! ... Plz la de som vil spille CS spille CS .. Det er et bra spill. Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Synes CS er et ganske så bra spill men hvorfor kan de ikke lage en helt ny version der ikke bugger og sånt finnes. Spilt cs i litt over 5år, har begynt å kjede meg i å spille cs nå da spilt litt for mye. Men er så dumt at man kan map explote og cs1.6 er hvertfall noe mongis :/ man kan klikke en server ved å bruke en spesiel commando med skjold og en HE granat :S Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Innstaller steam på nytt eller hele spillet? Har ikke peiling på CS Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ser ut som du mangler noen dll filer eller no.. Installer på nytt! Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Ikke tro at han ikke har prøvd å innstallere det på nytt da... Både Steam og CS har vi gjort det med... Har prøvd det meste egentlig... Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 1.5 funker heller ikke... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ja da er noe veldig gæernt Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Synes også at det virker som om er reinstaller feil. Din installasjon virker fint virker det som. Hvorfor ikke kopiere din installeringsfil over på hans pc og installere på nytt da? Mulig han ikke har klart å avinstallere det 100%, og når han da installerer på nytt så kanskje det ligger noen korrupte filer som ikke ble overskrevet under reinstalleringa. Men som du sier virker det som om det er noe annet galt. Sry for at jeg ikke kunne hjelpe . CS i hverdagen er kult. Finner dere ut av problemet, plz let me know Endret 3. desember 2003 av En Tiger Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Vi har prøvd å innstallere fra mange forskjellige cd'er med mange forskjellige installfiler... Hjelper ikke... Ingen flere muligheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå