Gå til innhold

CS-problemer...

Anbefalte innlegg

Har en kamerat som ikke får starta opp CS, og jeg har ikke lenger noen forslag til hva han kan gjøre...

Han får en feilmelding som sier noe sånnt:

hl.exe - fant ikke startpunkt Steamunmountappfilesystem startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, steam.dll.

Og når hn trykker bort den kommer:

fatal error could not load filesystem dll. filesystem crashed during construction

Noen som har no forslag til hva som kan gjøres her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er veldig lei folk som kun svarer useriøst når det gjelder Counter-Strike-henvendelser på dette forumet, og vil slå hardt ned på det fremover. Vi begynner her: Zethyr og HalTan får 1 advarsel hver. nvoetfiv og cLibs får også 1 advarsel for å videreføre et useriøst innlegg. Skjerp dere - dette forumet er til for å gi folk hjelp.

Kommentarer rundt denne avgjørelsen tas med meg privat eller til [email protected].

Lenke til kommentar

Synes CS er et ganske så bra spill men hvorfor kan de ikke lage en helt ny version der ikke bugger og sånt finnes. Spilt cs i litt over 5år, har begynt å kjede meg i å spille cs nå da :sleep: spilt litt for mye. Men er så dumt at man kan map explote og cs1.6 er hvertfall noe mongis :/ man kan klikke en server ved å bruke en spesiel commando med skjold og en HE granat :S

Lenke til kommentar

Synes også at det virker som om er reinstaller feil. Din installasjon virker fint virker det som. Hvorfor ikke kopiere din installeringsfil over på hans pc og installere på nytt da?

Mulig han ikke har klart å avinstallere det 100%, og når han da installerer på nytt så kanskje det ligger noen korrupte filer som ikke ble overskrevet under reinstalleringa.

Men som du sier virker det som om det er noe annet galt. Sry for at jeg ikke kunne hjelpe :cry: . CS i hverdagen er kult. Finner dere ut av problemet, plz let me know :yes:

Endret av En Tiger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...