Tøffingen123 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Hei! Lurte på om bulken under lykta vil gå igjennom EU kontroll? Lykta er bytta nå men ja, heheh! Eller ser di ikke så mye på bulker åsånn? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 En bulk som ikke har noen annen effekt enn at det er en bulk har ingenting å si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Denne "bulken" kan du sikkert trykke ut igjen hvis du tar av fangeren. For PKK har den ingenting å si. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Denne "bulken" kan du sikkert trykke ut igjen hvis du tar av fangeren. For PKK har den ingenting å si. This. skru av fangeren og trykk den ut? Lenke til kommentar
Torolf Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Skulle skru den av nå men er en skrue som er så rusten at den ikke vil skru bare faller fra hverandre så den ikke vilgå rundt! Noen tips? Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Skulle skru den av nå men er en skrue som er så rusten at den ikke vil skru bare faller fra hverandre så den ikke vilgå rundt! Noen tips? Hva slags skrue er det? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Går helt fint det dær. Kompis rygget en kia inn i en lyktestolpe (i høy hastighet). Bilen så ikke ut fra baksiden, men så lenge lyktene virket og ramma ikke var skadet gikk den fint gjennom eu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Skulle skru den av nå men er en skrue som er så rusten at den ikke vil skru bare faller fra hverandre så den ikke vilgå rundt! Noen tips? Noen av skruene (de under, og de i hjulhusene) er rustne. Fjern alle skruer, ta av fangeren (pass ledningen for skiltlyset), trykk ut "bulken" og skru på plass med nye skruer. Lenke til kommentar
Torolf Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Skulle skru den av nå men er en skrue som er så rusten at den ikke vil skru bare faller fra hverandre så den ikke vilgå rundt! Noen tips?Hva slags skrue er det? Torx Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Er det en plastfanger? Kan de varmes opp med f.eks. hårføner og så spretter de ut igjen? Var kanskje litt stor bulk dette. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Er det en plastfanger? Kan de varmes opp med f.eks. hårføner og så spretter de ut igjen? Var kanskje litt stor bulk dette. Du har rett, men jeg tror den her trenger litt mer kjærlighet. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Bare ikke prøv å dytt den ut uten å varme den først nå i kulda. Lenke til kommentar
Torolf Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Prøvde og skru av støtfangeren først men gikk ikke for mange av skruene under var så rustne at skruehodet vr blitt helt rundt og ville ikke ut ( klarte heller ikke og dytte den ut etter jeg varmet den for jeg komme ikke helt til men fikk dyttet den litt ut... noen tips til hvordan jeg kan skru ut de rustne skruene Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Kommer litt an på åssen skruer/hvordan de sitter, men fult mulig å borre de ut/ kappe av hodet å bytte de ut med nye når du skal ha det isammen igjen Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Rustløser som får godgjøre seg litt pluss slagskrutrekker kan hjelpe. Ellers trengs det litt spesialverktøy http://www.biltema.no/no/Sok/?query=grisepikk Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Prøvde og skru av støtfangeren først men gikk ikke for mange av skruene under var så rustne at skruehodet vr blitt helt rundt og ville ikke ut ( klarte heller ikke og dytte den ut etter jeg varmet den for jeg komme ikke helt til men fikk dyttet den litt ut... noen tips til hvordan jeg kan skru ut de rustne skruene Kapp de og erstatt de med nye. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Skru inn en feit skrue omtrent midt i bulken, varm opp området og bruk en stor tang og trekk i skruen. Det vil uansett ikke bli strøkent, så et skruehull vil ikke utgjøre store forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå