meanbean Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Topic sider vel det meste. På grunn av litt plass problem og det enkle faktum at kabbiset mitt er moda til å ta 120mm vifte i front hadde det av monterings grunner vert veldig greit å bruke en Evo 120 raddis men siden eg skal kjøle min XP2500@2500mhz ved 2volt + ti4200 og nb så frykter eg at den kan bil litt liten. Ved å begå full voldtekt av kabbisen er det mulig å få inn en evo 240 men det er veldig trangt. Kan ha den i topplokket vis eg kapper litt av PSUen.... Et alternativ er å ha den i bunnen av kabbiset Hva sider dere? Voldtekt eller liten pingle raddis?? Andre bra raddiser der ute?? Endret 2. desember 2003 av meanbean Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Vil anbefale full voldtekt Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Vil anbefale full voldtekt Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Jaja er vel berre å krype til korset å bestille da... Den dritt raddisen eg har nå for( varmeaparat register) gir med en load temp på over 60 ved spilling... Og det med vifta på full pupp.... Har en temp på 50 ved 0load og 7v Bestille snart ja. Andre raddiser eg bør vurdere?? Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hayden 676!!! selges nå for 395,- på microplex disse er identiske i kjøle-evne men pass på kontaktene på hayden-radisen(swiftech) se også på de gode "gamle" sliterne fra hardw. labs. disse napper bra framdeles Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Black Ice Extreme 2 skal vist vøre sinnsykt bra.. har den selv og er godt fornøyd uten å ha teste den alt for mye.. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Noken som kan bekrefte dei reele måla på EVO 240en? Microplex oppgir: Dimensjoner: 264x130x50mm (LxHxD) er dette inkludert nipplene på enden? Eller er det bare raddisen? Vis den er 27cm så må eg til å tenke og konstruere till.... Trolig montere den under kabinettet, Bygge føtter på det eller noe sånn. Mendet er ikke umulig at det blir en eller annen spes ide som skal testes ut... Slenger muligens opp en worklog når det blir påbegynt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå