IngvaldNordland Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Kontakt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Mulige titler: "Du skal aldri se en fiskk inn i øynene" eller "du skal aldri la en fisk se deg inn i øynene". eller hvordan var nå det ordtaket egentlig? Vi forsøker en gang til: "Du må`ke komme her å komme her. Det er nemlig jeg som har råderetten her". God fantasi må nok til for å tolke denne situasjonen "riktig". Regner med at det er et tykt glass som skiller partene .. sånn for sikkerhets skyld. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Det ser ut som de har funnet hverandre disse to med forberedelse på tungekyss som for enkelte kan oppleves som orgasmisk tross tykt glass:-). Litt på kanten tolking! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 "Skulle ha barbert meg men dette speilet fungerer ikke" . " Skulle ikke ha gitt'n så mye proteinpulver ". Bare to tolkninger fra meg. Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 Svært hyggelig . Takker Dere Oddvar, Gunnar og Alec så mye for kommentarene. mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg