AndersT2 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Noen som vet om det går å sette at man alltid varsler ved ferie? Nå så sender den kun varsel 1 gang, men ikke ved gang 2. Vi har en som kun jobber 2 dager i uken, og vi hadde trengt å ha på varslig, men når noen sender noe til han, så får de kun dette varslet ved første gang, og ikke neste gang de sender. Det enkle hadde vært om bruker satt på varselet når han var ferdig for dagen, men da blir det fort til at det ikke blir gjort, slik at vi skal ha dette varselet nå stående selv når han jobber. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Du kan lage en svarmal og en fast regel som alltid sender et svar hvis mottageren finnes f.eks. i til boksen. Lag malen først og sett deretter opp regelen. https://support.office.com/en-us/article/Send-automatic-out-of-office-replies-from-Outlook-9742f476-5348-4f9f-997f-5e208513bd67 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå