Gå til innhold

Industriell økonomi jobbmuligheter?


jendre

Anbefalte innlegg

 

Poenget var at en da har skiftet preferanse om hva en vill jobbe med etter mitt syn. Det er jo ikke noe galt med det. Lite økonomikunnskaper? Det er minst to fag, og de fleste spesialiseringene får en flere. Vill si det bygger god på økonomi og mindre på ingeniørfag.

 

Jeg er helt uenig på samtlige punkter. Siden det ikke finnes noen ind.øk.-bachelor på UiS så planlegger mange å ta denne masteren etterpå. Det du implisitt sier er at samtlige som går på ind.øk. har skiftet preferanse og det tror jeg er noe sprøyt.

 

Ja, det er svært begrenset hva man får av økonomikunnskaper. Jeg sammenligner ikke opp mot ingeniør, men hva man har i forhold til en siv.øk.

 

 

Men det finnes 5 årig løp, det er mitt poeng. Det er helt fint at en er uenig, de fleste mennesker er det på ett eller flere punkt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Men det finnes 5 årig løp, det er mitt poeng. Det er helt fint at en er uenig, de fleste mennesker er det på ett eller flere punkt.

Men det 5-årige løpet består jo av bachelor i data, petroleum eller andre av ingeniør-bachelor? Du får ikke bachelor i ind.øk., det finnes ikke på uis.

 

 

Ja det er helt klart, men da har en "bestemt" seg for den retningen. Jeg ser ikke helt hvorfor du skal syte sånn om dette, er det ett sårt punkt? Vi er uenig, sånn er det med den saken. 

Lenke til kommentar

 

Jeg ser ikke helt hvorfor du skal syte sånn om dette, er det ett sårt punkt? Vi er uenig, sånn er det med den saken.

Dette er diskusjon.no så da må du nesten forvente litt diskusjon da. Jeg bare mente du hadde en veldig rar oppfatning.

 

 

Absolutt, men det er måte på hvor mye en skal diskutere ting når det meste er sagt :) Mulig jeg har det, men det er iallefall min oppfatning :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...