Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Kristiansund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg innbiller meg at du sitter/står hjemme i din egen stue når du tar dette bildet. Ellers vil vel ikke hustakene være et førstevalg som forgrunn? Men det kommer vel an på øyet som ser, eller? Bahamas registrerte Marco Polo har jeg sett i Narvik ved et par anledninger. Den må vel være over 50 år gammel? Når det gjelder snø . . jeg er nettopp kommet inn etter å ha brøytet nesten 900 meter vei (med traktor) for ca 50 cm snø. Sånn er det å bo på landet, du bor fredelig til, men det må du av og til betale litt for. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg innbiller meg at du sitter/står hjemme i din egen stue når du tar dette bildet. Ellers vil vel ikke hustakene være et førstevalg som forgrunn? Men det kommer vel an på øyet som ser, eller? Bahamas registrerte Marco Polo har jeg sett i Narvik ved et par anledninger. Den må vel være over 50 år gammel? Når det gjelder snø . . jeg er nettopp kommet inn etter å ha brøytet nesten 900 meter vei (med traktor) for ca 50 cm snø. Sånn er det å bo på landet, du bor fredelig til, men det må du av og til betale litt for. Mvh.Oddvar Jeg bor på andre siden av byen med havutsikt. Bebyggelsen er så nær havna at hustak er prioritert fremfor sjø. Marco Polo, tidligere Aleksanr Pushkin, er over 50 år. Du slipper muligens eiendomsskatt som jeg fikk brev om forhøyelse i dag:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Det var en tidlig start for cruisetrafikken. Tror jeg ville kuttet vekk takene nederst i bildet, da får du mer panorama følelse også. Det er godt å se at det blir tatt bilder selv om været ikke er på det beste. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Det var en tidlig start for cruisetrafikken. Tror jeg ville kuttet vekk takene nederst i bildet, da får du mer panorama følelse også. Det er godt å se at det blir tatt bilder selv om været ikke er på det beste. Takk for tilbakemelding. V2 i panoramaformat lagt ut. Jeg ser signaturen ble litt for fremtredende, men det for gå da jeg bruker den på bilder fra hjembyen som jeg ofte presenterer under "Bybildet" i lokalavisa. Jeg var litt stolt over snøen på takene i forgrunn :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Det var en tidlig start for cruisetrafikken. Tror jeg ville kuttet vekk takene nederst i bildet, da får du mer panorama følelse også. Det er godt å se at det blir tatt bilder selv om været ikke er på det beste. Takk for tilbakemelding. V2 i panoramaformat lagt ut. Jeg ser signaturen ble litt for fremtredende, men det for gå da jeg bruker den på bilder fra hjembyen som jeg ofte presenterer under "Bybildet" i lokalavisa. Jeg var litt stolt over snøen på takene i forgrunn :-) Mvh Gunnar Det var det jeg visste, ble jo fint panorama av dette. Nåvel, du vet jo mitt forhold til panoramaformatet. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Det var en tidlig start for cruisetrafikken. Tror jeg ville kuttet vekk takene nederst i bildet, da får du mer panorama følelse også. Det er godt å se at det blir tatt bilder selv om været ikke er på det beste. Takk for tilbakemelding. V2 i panoramaformat lagt ut. Jeg ser signaturen ble litt for fremtredende, men det for gå da jeg bruker den på bilder fra hjembyen som jeg ofte presenterer under "Bybildet" i lokalavisa. Jeg var litt stolt over snøen på takene i forgrunn :-) Mvh Gunnar Det var det jeg visste, ble jo fint panorama av dette.Nåvel, du vet jo mitt forhold til panoramaformatet. Mvh.Oddvar Takk Oddvar! Jeg er vel litt for opphengt i formatet da det skal passe inn andre steder enn her inne når det gjelder disse bildene fra hjembyen. God helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Flott formidlet vinterstemning , dette ser riktig kaldt ut . Det er bra at vinterværet ikke stopper turistene . V2 ble riktig bra , og slik det fremstår nå ser det ut som om du har fotografert dette fra luften . God helg Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2017 Flott formidlet vinterstemning , dette ser riktig kaldt ut . Det er bra at vinterværet ikke stopper turistene . V2 ble riktig bra , og slik det fremstår nå ser det ut som om du har fotografert dette fra luften . God helg Alec Noe himmelsk over v2 ja da det er tatt sittende i bil foran Nordlandet kirke. Takk for kommentar og god helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Klart du må ha med takene! Snø samtidig med cruiseskip er jo ikke dagligdags! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2017 Klart du må ha med takene! Snø samtidig med cruiseskip er jo ikke dagligdags! V2 er lagt ut for å vise at jeg tar kommentarene på alvor. V1 er min favoritt:-). Takk for tilbakemeldingen! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg