Nathan Sykes Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Sendte inn hovedkort og processor til komplett for pc'n ville ikke starte opp lenger. De slo fast at processoren var ødelagt og sente hovedkortet tilbake, men en ny processor. Så fungerte alt bra igjen, unntatt en ting. Hovedkortet mitt tror jeg har halvparten av rammen jeg egentlig burde ha 2x Twinmos 2700 512mb cl2 Pc'n min trodde jeg hadde 2x 256mb brikker. Jeg tok en en brikke, og da hadde jeg plutselig bare 256mb ram, i stedenfor 512. Så prøvde jeg to andre rambrikker. 2x Twinmos 3200 256mb cl2.5 m/winbond, og det ble lest som akkuratt det det var. Mailet med komplett, og har prøvd å sette opp volten på rammen min, det hjalp ikke noe særlig. Har også prøvd å resette BIOS... noen som har noen forslag før jeg sender pc'n til sandefjord? Glemte å legge til at jeg har a7n8x deluxe så det er ikke gammelt. har prøvd å flashe BIOS'en, men vet ikke om jeg fikk det til siden jeg gjorde det fra windows. Endret 4. desember 2003 av Nathan Sykes Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 sjekk at rambrikkene står sikkiligt i Lenke til kommentar
madsopp Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 jeg tror rett å slett du har ett gammelt hovudkort ? Eller tar jeg feil ? , Er ikke alle gamle hovudkort som støtter så mye, Du kan f.eks prøve å oppdatere BIOS. Lenke til kommentar
Nathan Sykes Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 har a7n8x deluxe, og tror jeg har klart å flashe bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå