TomTucker Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Får konstant 60/20 med forskjellige telefoner, og PCer. Lenovoen med AC3160 får jeg 31/12. Med googling, så ser jeg Lenovo har prøvd å gi svar til brukere ved å endre innstillinger. Med disse innstillingene på AC3160-en får jeg 1-3mbit bedre hastighet, men på langt nær. Sendt mail til komplett, men vet jo ikke hvor lenge problemet har vært. Laptopen ble kjøpt i -14 mener jeg, så har vel reklamasjon regner jeg med, da denne feilen kan være fra start. Er det noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 https://communities.intel.com/thread/59439 Ser ut som andre har samme problem, antakelig dårlig drivere. Hva har du prøvd? Verstefall bytt til intel ac7260 kort hvis det funger. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) https://communities.intel.com/thread/59439 Ser ut som andre har samme problem, antakelig dårlig drivere. Hva har du prøvd? Verstefall bytt til intel ac7260 kort hvis det funger. Selvfølgelig oppdatert drivere. Nå har jeg bare åpnet en laptop en gang, da jeg byttet SSD i Lenovoen her. Utenom det, så er jeg intr i å heller reklamere eller bytte software, kontra å gå full hardware skifting. Da oppgraderer jeg heller til ny PC. Ps: Med kabel får jeg full hastighet. Endringer i software eller innstillinger tas gjerne imot. Edit: For de med samme problem, dette er et kjent problem, å blir en serivce på 2 uker typ Endret 2. mars 2017 av TomTucker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå