AfterGlow Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Drar sløret av to nye tilskudd i Agon-serien.AOC frir til spillerne med to nye «rammeløse» skjermer Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Hvordan funker disse på nvidia g-sync? Lenke til kommentar
stavros Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Hvordan funker disse på nvidia g-sync? "Currently Nvidia does not support Adpative-Sync but Tom Peterson said that if enough people wanted it, Nvidia is willing to reconsider. It is rumored that Nvidia's mobile G-Sync solution is a derivative of Adpaptive-Sync since they do not use an FPGA in their laptops that are G-Sync certified." Kilde: https://www.reddit.com/r/buildapc/comments/4p0q7a/lets_talk_about_vsync_freesync_gsync_adaptivesync/ Endret 24. februar 2017 av stavros 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Det dårligste med adaptive sync er at Amd Vega lar vente på seg. Forbanna irriterende for forbrukerene. Lenke til kommentar
vaskedama Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Rammenløs, really. Det er jo en relativt kjukk ramme langs kanten nede på skjermen. Dette faktumet tar veldig mye bort fra den "rammeløse" gimikken de skytter med. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Hvordan funker disse på nvidia g-sync? Her er det ingen G-sync modul installert på skjermen. Så G-Sync og Free-Sync (som denne skjermen går under), er to forskjellige ting. However, har selv nVidia kort og en Free-Sync skjerm. Her er det fint mulig å sette 144Hz og bruke dette, uten å tenke på G-Sync. Vet ikke hvor mye du vet om G-Sync, men det er altså da ingen vits foreløpig å kjøpe en 144Hz G-Sync skjerm, da G-Sync enn så lenge bare kan bruke opptil 120Hz. Altså, imho er free-sync et bedre (og billigere) alternativ.. Videre kan det nevnes at nVidia i tillegg lanserte noe de kalte for "Fast Sync", som ligner veldig på dette med Adaptive Sync, bare at man ikke låser framerate lenger afaik. Endret 24. februar 2017 av daniel_984 Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Lurer på om dette kan være akkurat den skjermen jeg har ventet på. Har lenge ønsket noe litt større enn 27", så 32" bør være midt i blinken, og at den skal være kurvet, noe jeg tror skal være behagelig på PC-monitor, i motsetning til på TV-er. Dette er vel den første skjermen jeg har sett som oppfyller dette, i tillegg til andre krav som VA/IPS, 144Hz og FreeSync. Eneste som evt sier meg at jeg bør vente på å oppgradere er vel HDR og/eller OLED. Noen som har noe info/generell idè om når HDR eller OLED-monitorer vil komme på markedet? Noen som i tillegg vil råtippe en pris på noe slikt, òg? (som fortsatt oppfyller resten av kravene; FreeSync, 144HZ, 32"+, kurva) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Dell oled 120hz 32"? Ble først annonsert. Nå er den kanselert pga noe trøbbel. Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Dell oled 120hz 32"? Ble først annonsert. Nå er den kanselert pga noe trøbbel. Ah, au. Husker du antydet pris på den? Edit: Fant ut at den var en 4K, 30", 120Hz, OLED, med en MSRP på 4999 USD. Da ser det altså ut til at eventuelle OLED-monitorer vil være langt, langt utenfor mitt budsjett en god tid framover. Ble dermed enda mer interessert i denne fra AOC! Endret 24. februar 2017 av AmunD NoR Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Ikke dum pris. Blir interressant å se kvaliteten på bildet skjermene produserer. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 For lav oppløsning i forhold til størrelse på de to skjermene der. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Den største og Vega går nok godt i sammen. Forbrukerene må få Nvidia til å forstå at G-Sync er for dyrt, og direkte forbrukerfientlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå