Gå til innhold

IS-sympatisør får kjøre taxi i Norge

VRK18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med følgende sitat er det du er uenig i?

- Vi har vurdert søknaden ut fra dommene som foreligger på ham og forholdene på Bhatti er forholdsvis gamle saker. Vi legger ikke vekt på henlagte saker og frifinnelser. Han vurderes på lik linje med alle andre søkere, svarer Soldal.

Skulle de lagt vekt på saker der han er frikjent eller de som er henlagt?

Skal tidligere straffedømte ikke få kjøre drosjer, selv lenge etter at straffen er sonet?

Skal hans politiske holdninger ekskludere han fra å kjøre drosje?

Jeg liker ikke Bhatti, det han står for, det han uttaler eller det han gjør.

Jeg vil dog ikke forby de som ikke mener det samme som meg, de som sier ting jeg ikke liker eller gjør ting jeg ikke liker å kjøre drosje.

• Liker 1
Lenke til kommentar

The truth is valid, no matter from where or when it originates  :sleep2:

Poenget rundt at saken er fra 2012 har lite med sannhet (eller mangel på sådann) å gjøre, så pretensiøse sitater har liten relevans.

Hoveddelen av det Bhatti har gjort som måtte diskvalifisere ham fra å få kjøre taxi skjedde etter denne saken. Han hadde for all del gjort en del før 2012 også og det var god grunn til å stille spørsmål ved denne avgjørelsen da det skjedde også, men det ville vært en totalt ulik sak i dag.

Å da legge det inn i et forum som om det var en ny sak er både uredelig og spekulativt - fullstendig uavhengig av om sakens fakta er historisk korrekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde han vært vegetarianer hadde jeg derimot aldri satt meg inn i taxien. Vegetarianere burde bli kastet ut av Norge eller i det minste miste muligheten til å arbeide livet ut i Norges land.

Vært fint om vi kunne bygget en mur også etter at grønsakshodene og familiene deres var blitt kastet ut så de ikke kunne komme kravlende tilbake til Norge, og de skulle så klart tvinges til å bygge denne muren gratis fra Svenske siden.

:nei: Folk som elsker SD, Trump og generaliserende hat mot ideologier eller en bestemt gruppe mennesker er så utrolig flott.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Hva skal man si? 

At du har linket til en sak fra 2012.

At saken er mindre sann fordi den er i fra 2012? Eller at den har mindre nyhetsverdi av den grunn?

Lenke til kommentar

Hva skal man si? 

At saken er mindre sann fordi den er i fra 2012? Eller at den har mindre nyhetsverdi av den grunn?

Har mindre nyhetsverdi fordi undermennesket batti har uttrykt at han vil flytte ut av Norge :)

Lenke til kommentar

Hva skal man si? 

Utvilsomt mindre nyhetsverdi nå 5 år etter ihvertfall.

VR-katten bare forsetter å gjøre nicket sitt til skamme her ettersom det skal være mer enn nok å ta av om man vil Islamister til livs om man ikke skal begynne å dra opp gammal irrelevant drit som dette. Det bare skader den i utgangspunktet viktige saken det er å få bukt med dette religiøse svineriet her.

Og bare for å ha sagt det, selvfølgelig er det bedre om han bruker tiden sin på å kjøre Taxi enn at han kjører hjernevask på fulltid for den kommende generasjon norsk-muslimer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og bare for å ha sagt det, selvfølgelig er det bedre om han bruker tiden sin på å kjøre Taxi enn at han kjører hjernevask på fulltid for den kommende generasjon norsk-muslimer. 

Spot on. 

Så lenge han er sysselsatt med noe som f.eks å kjøre taxi så er det mindre risk at han bedriver dagene med faenskap samtidig som han faktisk gjør noe produktivt.

Men et helt liv med kriminalitet, eller iallefall fra 13 års alderen - handlinger som ikke virker bedre seg med alderen akkurat - hva skal man liksom gjøre med sånne individer?  :hm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å da legge det inn i et forum som om det var en ny sak er både uredelig og spekulativt - fullstendig uavhengig av om sakens fakta er historisk korrekt.

Hva eller hvem har gitt deg inntrykk av at trådstarter prøver å villede deg her? Jeg kan ikke se noe sted at trådstarter påsto at dette var en ny sak, slik du sier.

Artikkelen har dato og klokkeslett! De fleste oppegående mennesker ser når artikkelen er skrevet. Du fikk det med deg du også tydeligvis.

Han spurte hva du synes om saken, ikke om når den ble skrevet, og iallefall ikke om hva du synes hvis han klarer å få deg til å tro den er ny. 

Endret av ozone
Lenke til kommentar

Hva eller hvem har gitt deg inntrykk av at trådstarter prøver å villede deg her? Jeg kan ikke se noe sted at trådstarter påsto at dette var en ny sak, slik du sier.

Artikkelen har dato og klokkeslett! De fleste oppegående mennesker ser når artikkelen er skrevet. Du fikk det med deg du også tydeligvis.

Han spurte hva du synes om saken, ikke om når den ble skrevet, og iallefall ikke om hva du synes hvis han klarer å få deg til å tro den er ny. 

Du må gjerne late som om du er dum for å få kverulere litt. Jeg gidder ikke.

Lenke til kommentar

Spot on. 

Så lenge han er sysselsatt med noe som f.eks å kjøre taxi så er det mindre risk at han bedriver dagene med faenskap samtidig som han faktisk gjør noe produktivt.

Men et helt liv med kriminalitet, eller iallefall fra 13 års alderen - handlinger som ikke virker bedre seg med alderen akkurat - hva skal man liksom gjøre med sånne individer?  :hm:

eutanasi

Lenke til kommentar

Du må gjerne late som om du er dum for å få kverulere litt. Jeg gidder ikke.

Var det meg eller deg som begynte kveruleringen om at dette var en gammel sak som noen latet som var ny?

Du vet, det går an å ha meninger om saker som ikke er splitter ny også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...