pettmic Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Jeg har tenkt og kjøpe meg Sky Hawk PSR4698D7+W(Komplett.no) Er det et bra kabinett? Noen som har noen erfaringer? Er ganske bestemt på at jeg skal ha det, men vil bare høre litt om hva folk synes... Ossen er det med vifter? Er det nok medfølgende eller trenger jeg 1 eller 2 eller 3 til? Takker Petter Endret 2. desember 2003 av pettmic Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har tenkt og kjøpe meg Sky Hawk PSR4698D7+W(Komplett.no) Er det et bra kabinett? Noen som har noen erfaringer? Er ganske bestemt på at jeg skal ha det, men vil bare høre litt om hva folk synes... Ossen er det med vifter? Er det nok medfølgende eller trenger jeg 1 eller 2 eller 3 til?Takker Petter Det er et helt ok kabinett, men de viftene som følger med bråker alt for mye for mine ører. Jeg anbefaler deg å enten kjøpe nye vifter eller viftestyring. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Du får med 2stk vifter, en i døren og en "kabinett" vifte. Du har plass til to ekstra vifter (en 50mm bak og en 80mm foran). PS. Blir veldig varmt inn p.g.a størrelsen. Så bruk alle vifteplassene. Lenke til kommentar
pettmic Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Hva med LCD-displayet? Noe gæli med det a? hørt at du ikke kan slå av lyset, bare låse det på en farge. Stemmer dt? Endret 3. desember 2003 av pettmic Lenke til kommentar
pettmic Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Til dere som har dette kabinettet: er det best med svart dvd-spiller og brenner osv på dette kabinettet? eller hvit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå