Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Stjerner i sikte ?... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Artig bildeserie der V1 og V4 er de beste synes jeg. V1 har fine stjerner...både av det ene og andre slaget.. V4 er godt komponert og er flott å se på. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 V4 for meg. Refleksjoner? Fantasi er ikke min sterkeste side, så det overlater jeg til andre :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 En studie i former, blånyanser, lys, reflekser og .. fri fantasi... Så da er det bare å la det stå til. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 En spennende bildeserie i blåtoner. Ser nesten ut til at du har fanget speilbilde i et nypolert blåseinstrument. Flott arbeide. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Gunnar , Oddvar og MotoG !!!! Det startet som noen bilder av dette lokale kunstverket av Bård Breivik , har tatt bilder her ved forskjellige anledninger . Det blir forskjellig resultat hver gang alt etter lysforholdene . Etter hvert fikk jeg sett igjennom bildene når jeg kom hjem og oppdaget at noen av disse kunne minne om kvinnelige former , noe som ikke var tilsiktet . Men det ble noe artig ut av det i alle fall . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg