Moerk Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Hei! Flott himmel! Panoramaformat er riktig valg her. V2 er den jeg foretrekker. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Godt komponert landskapsbilde i panoramaformat med herlig lys i v2, selv om det ikke er originalen:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Her foretrekker jeg nok V2 fordi den har mest kontrast. Flott panorama dette. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2017 Her foretrekker jeg nok V2 fordi den har mest kontrast. Flott panorama dette. Her på bildekritikkkk er det gunstig å prøve flere varianter av motivene for å få tilbakemelding på hva som faller best i smak. Ser at jeg ofte er enig med dere. Så også denne gangen. Takk til Helene, Gunnar og MotoG for fin respons. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg