Gå til innhold

Ikke nok systemressurser i Adobe Flash Player for Roomscetcher 3D

Spillheksa

Anbefalte innlegg

Når jeg har tegnet noe på Roomscetcher og vil se det i 3D visning, der jeg kan gå gjennom rommene jeg har tegnet virtuelt, så får jeg ofte problemer.

Da får jeg opp et vindu der det står; "Din Adobe Flash Player har ikke nok systemressurser til å vise prosjektet. Forsøk å lukke andre nettlesere og prøv igjen.

Første gangen hadde jeg vinduet til et spill oppe og fikk 3D visningen da jeg hadde lukket dette.

Men nå har jeg ingen andre vinduer åpne. Og jeg kan godt ha sett det samme prosjektet i 3D et par minutter tidligere. At jeg flytter et vindu, lagrer og så prøver å se forandringen i 3D burde ikke være noe problem.

Men det er det altså.

Kan også få det samme problemet hvis jeg ikke har forandret noe og prøver å åpne 3D p det samme prosjektet igjen.

Jeg har en Asus G5VW gaming Laptop. Har fortsatt Windows 7, da åtter`n var et mareritt; startet i en appshop i stedet for på skrivebordet og den rotet med pc spillet mitt i tillegg. Har ikke prøvd 10`ern; har ikke hørt noe godt om den heller. Vet ikke om dette har noe med mine problemer å gjøre?

Veldig fint om noen kan gi med råd til forbedringer. Disse må eventuelt være detaljerte og enkle da de datatekniske ferdigheten er på lavmål. Har ingen apper på telefonen...

Jeg oppdaterer alltid Adobe og drivere.

Endret av Spillheksa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...