Cain_85 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Prisguiden forteller meg at Livekort.no er billigst på Windows 10 home OEM (De selger produkt-key for 399,-)Er det noen som har erfaring med denne butikken, Win 10 har ligget rundt 1000-lappen (riktignok med CD) i de fleste andre butikker, og vanligvis ville jeg ikke brukt penger i en slik butikk, men ettersom de er implementert i prisguiden så er de kanskje sjekket å ihvertfall være en ekte butikk? Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) løp og kjøp! handler hos dem hele tia. Endret 3. mars 2017 av eirik845 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Ikke at det er noen definitive svar men du kan jo sjekke hva som ble skrevet i to av de samme trådene: Livekort.no - erfaringer? [Løst] For godt til å være sant? Win10 Bortsett fra Eirik som glimter i et par av trådene som her så virker det til at folk er skeptisk, virket til å være ei spesielle side selv vil jeg si. Det er langt i fra noen Norsk butikk selv om det prøver muligens å gi seg selv et kvalitetstempel med å være .no. EDIT: Ser nå at det er en ganske gammel tråd fra trådstarter sin side. Endret 3. mars 2017 av Bendorama Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Hei jeg kjøpte akkurat minecraft til 40 kr på livekort.no. Normalpris: 299. Fikk kode som kunne brukes som gavekode i microsoft store. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå