MotoG Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Ravn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Flott portrettert Ravn med et skarpt øye som fremhever det årvåkne blikket . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Tiltrer Alecs gode kommentar og kan føye til at jeg vet hvor vanskelig dette er da jeg har forsøkt meg som fuglefotograf uten å komme i nærheten av et slikt resultat når det gjelder ravn. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Dette er godt gjort av deg, å få et så flott bilde av en svart fugl.Det er særs vanskelig å få fram så mange detaljer i fjærdrakta. Jeg synes jeg alltid får motlys som ødelegger når jeg skal ta bilder av fugl. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Fotografering av fugler har vel ikke vært noe jeg har hatt lidenskap for. De fuglene jeg har fotografert er vel stort sett de som tilfeldigvis har fløyet inn i bildene mine og i noen tilfeller forstyrret helheten. Gode "fugleportretter" gir god innsikt på detaljenivvå om utseende mv. mye bedre enn du er i stand til å observere med det blotte øye. Dessverre krever slike bilder dyrt utstyr og tålmodighet. Ser at du har Zoomet bra inn her. Ligger bakgrunnen langt bak objektet siden du har fått den så diffus, eller har du tonet ut detaljer her? I hvert fall et flott bilde. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Tusen takk for kommentarene. Dette bildet er tatt med en ganske lys bakgrunn, derfor har jeg overeksponert noe med tanke på den mørke silhuetten av ravnen. Bakgrunnen er utenfor Dof med denne blender og brennvidde. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Et fint bilde av ravn Melvin M v h Leif Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Bra gjort. Fantastisk flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg