genesis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva er verdens lengste uptime en server har hatt til internett? - OS? - annet? Hva er deres lengste uptime? - OS? - annet? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) http://uptime.netcraft.com/up/today/top.avg.html #1 www.daiko-lab.co.jp har oppetid 1704 døgn på FreeBSD og Apache 1.2.4! Min egen rekord er drøye 100 dager på Linux 2.4.xx. Endret 2. desember 2003 av Solaris Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Da slenger jeg "mine 2 cent" inn i dette ... lengste uptime på en av mine servere 286 dager uten reboot på linux 7.1 (fil- & printserver). Maskinen er nå "død" ... etter feil i strømforsyning gikk den opp i røyk. lengste uptime på en server på W2K nærmers seg 250 dager uten reboot (domene controller, antivirus-, fil-, print- web-, epost- og mp3-streamer-server) for husholdningen med 4 aktive deltakere. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har hatt over 1 uke på standard pcn jeg bruker nå, men så har jeg heller aldri PRØVD å få lang uptime da.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Windows XP -> 5 dager Linux -> 5 minutter Lenke til kommentar
palh Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Windows XP -> 5 dagerLinux -> 5 minutter Hoho! W2000 -> 21 dager måtte restarte pga. Wupdate WXP -> - (minus) 50 dager! Linux Debian -> siden 20.juni still running! (må legge til at Debian maskinen aldri blir brukt da... Lenke til kommentar
shahin Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Windows XP, 20 dager på hovedmaskin (i bruk 16timer+/døgn) Nå har jeg en oppetid på 11 dager, noe som er helt normalt her. Jeg rebooter i forbindelse med installasjon av hw, samt software updates. Og jeg er ikke en "drittunge" som sitter her og prøver å få høyest mulig uptime for å briefe, da hadde jeg greid 6mnd lett... kanskje til og med 12 Windows Xp er rett og slett dønn stabilt, noe vi må innrømme, selv de som hater Microsoft Endret 3. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå