Martin Braathen Røise Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Microsoft mener de har gjort store endringer, men EU er definitivt ikke fornøyd. Det kan koste dem dyrt Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Ut fra overskriften er jeg er sannelig ikke sikker på hvem det kan koste dyrt. Sannsynligvis EU. Eller er det Microsoft likevel? I alle dager??? "EU mener heller ikke det er god forretningsetikk av Microsoft å informere brukeren om hvilke personsensitive data de tar eierskap til." Mener EU at Microsoft _ikke_ skal informere? Endret 23. februar 2017 av Xantippe 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Dersom en vrir på tolkningen av setningen, så kan det jo hende at det er ment å stå at det ikke er bra at Microsoft tar eierskap til personsensitive data i det hele tatt. Men da er jeg litt snill. Kanskje noen har ramlet inn i en oversettingsfeil, bare et forslag? 1 Lenke til kommentar
Øystein Jakobsen Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 "EU mener heller ikke det er god forretningsetikk av Microsoft å informere brukeren om hvilke personsensitive data de tar eierskap til. " Mangler det en "ikke" her? Jeg synes det er bra å informere brukerne om hvilke data de tar eierskap til... 2 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Forstår ikke hvorledes EU eller Norsk beredskap kan klage på dette. Et Word dokument fra 2005 er alle rede konvertert og tatt i bruk i 2015 av Poletidirektoratet ad midler fra samhandlingsenheten. Er jo bare 52% av bedriftene som har registrert datainbrudd. Hadde det vert det doble, daa...! Lenke til kommentar
Lebon Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Mangler det en "ikke" her? Jeg synes det er bra å informere brukerne om hvilke data de tar eierskap til... Ser ut som det er en veldig dårlig oversettelse fra kilden (Digital Trends): "The body’s main concerns revolve around the extent to which Microsoft informs users of what data is being passed along, and how the company plans to use the data" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå