Arodem Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Nettbutikker kansellerer ordrer, og Nintendo bekrefter salgsstopp.Det er slutt på Nintendo Classic Mini i Norge likevel Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Kan nesten høres ut som det er en konflikt i et distribusjons ledd en plass? Eller at Nintendo har fått en fiks ide.. Ikke godt å si. Jeg er bare glad at jeg fikk sikret meg en vi Elkjøp som fikk inn 1000 maskiner med levering i starten av April. Alle borte nå... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg d'espresso Skrevet 23. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 23. februar 2017 For et vanvittig uprofesjonelt rot. 13 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Vel, Nintendo har vært søppel alt for lenge nå. 7 Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Faen til idioter. Da får aldri Nintendo ei krone av meg. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vannlinjen Skrevet 23. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 23. februar 2017 Haha, frister nesten å kansellere forhåndsbestillingen til Switch. 11 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Helt utrolig dette her i grunn. Og det er nok mange sinte kunder rundt om nå. Tommel opp Nintendo. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Haha, frister nesten å kansellere forhåndsbestillingen til Switch. Om du gjør det finnes det likevel emulator av Wii U ( Cemu ) kjører bare bedre og bedre for hver versjon. Regner med at de vil jobbe hardt for at Breath of the Wild skal fungere på den også. Noen av Wii U sine største titler kjører allerede overaskende bra. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 I den andre tråden var det jo flere som syntes det hørtes helt utrolig ut at de gjorde det med vilje, og latterliggjorde den tanken, er det fortsatt så usannsynlig? AtW 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Var et salgstriks å avslutte salget forrige gang, så var det skikkelig ståhei når de avavsluttet salget så dette er vel salgstriks opphøyd i fjerde.... Nå kommer Nintendo til å tjene enormt på det nordiske markedet i følge altfor mange folk... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 De er vel redd for at denne ville ha en liten innvirkning på Switchen? Uansett så kjøper jeg meg ikke Switch pga dette, rimelig uproft de oppfører seg. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Var et salgstriks å avslutte salget forrige gang, så var det skikkelig ståhei når de avavsluttet salget så dette er vel salgstriks opphøyd i fjerde.... Nå kommer Nintendo til å tjene enormt på det nordiske markedet i følge altfor mange folk... Nintendo tenker globalt, og når man ser tråder med masse folk som forhåndsbestiller så mye de kan, så skjønner man hvorfor dette er en kjent taktikk blant selgere. AtW Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Vel vel. Min skal i alle fall komme, men om den ikke kommer har jeg gått til innkjøp av en Retro Freak. Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Er ikke mange her som lærte av heksebrenningen fra forrige gang. Vent da for guds skyld på en forklaring fra Nintendo før dere brenner av. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Er ikke mange her som lærte av heksebrenningen fra forrige gang. Vent da for guds skyld på en forklaring fra Nintendo før dere brenner av. Hva er det egentlig du tenker vil lærte fra forrige omgang? Det er stort sett bare tre muligheter er 1. Nintendo er amatørmessige når det kommer til å få ut produkt. 2. De som uttaler seg på nintendos vegne lyver 3. De gjør det med vilje. AtW 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Nintendo virker som mere å mere amatører i konsoll bransjen. Bergasla bør holde seg til leker elller at Nintendo skifter importør. 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Bestilte min nes for 4 dager siden ca,fikk den i posten i går ingen anelse hvorfor jeg var så heldig når jeg ser at det er flere som har ventet siden november :/ Lenke til kommentar
3irik Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Håper det er første ledd i en prosess der nintendo of europe skal ta over som distibutør i Norge! Bergsala har aldri slått meg som interessert i oss kjøperes beste... 2 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Vil være flott om Gamer.no prøver å grave endel i hvorfor det er slik. Dette virker lite logisk- med mindre grunnen er å øke salg av Nintendo Switch - noe jeg tviler på at vil gå den veien. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Mye frem og tilbake her, jeg har inne 3 ordrer i 3 forskjellige nettbutikker, får nå håpe iallefall jeg får en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå