AfterGlow Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Mobilappen Samsung Flow ble straks mye mer nyttig.Snart kan du låse opp alle Windows-PC-er med Samsung-telefonen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) God sikkerhet blir en stadig høyere prioritet for mange, og det lanseres nesten ikke toppmobiler lenger uten fingeravtrykkleser. Hva i alle dager har fingeravtrykksleser med god sikkerhet å gjøre? Spesielt Samsung og Huawei sine lesere (med flere)har vist seg veldig enkle å lure.. Man bruker vel først og fremst fingeravtrykksleser for å hindre venner å gjøre artige ting på telefonen mens man er på toalettet, ikke for å få "god sikkerhet". Og fingeravtrykksleser for å låse opp telefonen er betydelig mindre tungvindt enn å måtte dra opp telefonen hver gang du vil logge inn på PCen. Endret 23. februar 2017 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Ikke alle Windows-PC'er, men samtlige Windows 10-enheter. Jeg har forresten en grei metode for å låse opp PC'en: Trykke CTRL-ALT-DEL, skrive inn passordet og trykke ENTER. Eller som hjemme, trykke en vilkårlig tast og skrive inn pin-koden. DET er enkelt, det! 1 Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg har forresten en grei metode for å låse opp PC'en: Trykke CTRL-ALT-DEL, skrive inn passordet og trykke ENTER. Eller som hjemme, trykke en vilkårlig tast og skrive inn pin-koden. DET er enkelt, det! Tiltredes...:-) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg skjønner ikke hvordan noen kan finne på å bruke ordene "fingeravtrykkleser" og "trygg" i samme setning. Biometri er unikt, men også veldig lett å kopiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg