Gjest medlem-329093 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Jeg oppdaget akkurat at forbruksappen min fra ICE har begynt å regne på ny månedlig kvote i dag. Er det noe feil? Regner de kalendermåneder eller 30 dager fra porteringsdato? Jeg synes det er konge hvis det er riktig ...ehh bortsett fra at den startet på 900MB brukt av 2048... Endret 23. februar 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Har alltid hvert fra 1 i hver mnd, tror ikke det er forandret. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Det er merkelig. Tale sms og mms og ekstrakostander er ikke nullstilt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Tale og meldinger er jo ubegrenset, så det er vel i grunnen det samme når telleverket blir nullstilt. BTW: jeg porter inn til ICE på mandag og gleder meg til å følge utbyggingen av nettet deres. Dette blir nesten som da jeg ble NetCom-kunde i 1994. Jeg var beryktet på kundeservice på den tida... Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Tale og meldinger er jo ubegrenset, så det er vel i grunnen det samme når telleverket blir nullstilt. BTW: jeg porter inn til ICE på mandag og gleder meg til å følge utbyggingen av nettet deres. Dette blir nesten som da jeg ble NetCom-kunde i 1994. Jeg var beryktet på kundeservice på den tida... Tøft at du bytter over. Jeg har hvert kunde siden dagen en, bare siden jeg syntes det er spennende med ett nytt nett. Jeg kan vel ikke så mye teknisk som jeg ser mange andre her har greie på men jeg syntes det er veldig gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå