Gå til innhold

Når i måneden nullstilles datapakker på ICE?

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg oppdaget akkurat at forbruksappen min fra ICE har begynt å regne på ny månedlig kvote i dag. Er det noe feil? Regner de kalendermåneder eller 30 dager fra porteringsdato? Jeg synes det er konge hvis det er riktig :) ...ehh bortsett fra at den startet på 900MB brukt av 2048... :p

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Tale og meldinger er jo ubegrenset, så det er vel i grunnen det samme når telleverket blir nullstilt. BTW: jeg porter inn til ICE på mandag og gleder meg til å følge utbyggingen av nettet deres. Dette blir nesten som da jeg ble NetCom-kunde i 1994. Jeg var beryktet på kundeservice på den tida...

Lenke til kommentar

Tale og meldinger er jo ubegrenset, så det er vel i grunnen det samme når telleverket blir nullstilt. BTW: jeg porter inn til ICE på mandag og gleder meg til å følge utbyggingen av nettet deres. Dette blir nesten som da jeg ble NetCom-kunde i 1994. Jeg var beryktet på kundeservice på den tida...

Tøft at du bytter over. Jeg har hvert kunde siden dagen en, bare siden jeg syntes det er spennende med ett nytt nett. Jeg kan vel ikke så mye teknisk som jeg ser mange andre her har greie på men jeg syntes det er veldig gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...