DrDoogie Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Routeren min tok kvelden for litt siden, og jeg stod i situasjonen at det var flere moduler jeg trengte, men kunne ikke få tak i. Så, er det en enkel måte å laste ned "alt" på? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 ehh... så en diskusjon på dette nettopp... finne et mirror og wget --mirror kanskje? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 UPDATE: Virker som om: 1. perl -MCPAN -eshell 2. >autobundle 3. perl -MCPAN -e 'install Bundle::Snapshot_date-of-your-saved-snapshot' virker fett. Ikke helt batch da, i og med at man blir spurt om alt mulig hele tida, men det ser ut til at alt lastes ned. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 ok.. installerer den alle moduler, er laster den bare ned? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) ok.. installerer den alle moduler, er laster den bare ned? Jau, den rota mye ihvertfall. Tok noen timer. Mangler også noen moduler, men nu er jeg for trøtt til å kikke for mye på det. Det er et utgangspunkt ihvertfall. EDIT: Oppdatering: Nei, tror ikke dette er en god nok ide. Bah, humbug, etc. Endret 29. desember 2003 av DrDoogie Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jeg ville vært mer interessert i å laste ned for å ha på en CD hvis off-line Lenke til kommentar
sam2 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Gammel tråd, men her er uansett en nyttig link.. Mirroring Your Own Mini-CPAN Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 nice! jeg har kommet i den heldige situasjonen at jeg ikke har nett, så dette må prøves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå