Prusk Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Til 5000,- er det et røverkjøp, så lenge den fungerer. Er man veldig konservativ, og ser kun på ytelse (ikke at det er en ekstrem CPU + HK), så er fortsatt CPU + HK verdt minst 2.500. Windows 10 lisens = 900,- (kanskje ikke salgsverdi, men det koster nå såpass om du skal ha en lisens..). 2 x 240 SSD = 600-800,- 4 x 8GB RAM = 800,- 2 skjermkort = 400-600,- I tillegg er det god CPU-kjøler, sannsynligvis en god strømforsyning (Corsair), og et kabinett med god plass. Lenke til kommentar
Tempuz Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 Kjøpte den jeg. Han slang på en 24" skjerm i tillegg. Ålreit fyr! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Tror det var et greit kjøp. Om den så bare holder et par år, så er det fortsatt greit. Lenke til kommentar
Tempuz Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 Tror det var et greit kjøp. Om den så bare holder et par år, så er det fortsatt greit. Han mente den skulle holde en stund. Var visst 2.5 år gammel med noen deler bytta ut nå i det siste. Sikkert brukt deler som har gått ut av sortimentet på Komplett Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Ja, kan være demo varer, B varer osv, men når de først har virket i 2.5 år, så holder de nok en stund. Med skjerm også, så fikk du mye for et såpass bedsjedent budsjett. Lenke til kommentar
Tempuz Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 Ja, kan være demo varer, B varer osv, men når de først har virket i 2.5 år, så holder de nok en stund. Med skjerm også, så fikk du mye for et såpass bedsjedent budsjett. Pakka ble oppgradert med tastatur, mus og musematte og. Så jeg er godt fornøyd og satser på at det holder leenge med mitt bruk! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Kasta han med skjerm, tastatur og mus? Nå liker jeg å ha "box-fresh" knastefjøl og mus, men om det er i nærheten av å matche innholdet i kabinettet har du gjort en kjempedeal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå