Gunnar Fagerli Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 ....... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg tror jeg velger sandkassa fremfor standa. Slik er det bare : ) Flott å se hvordan verket skrider frem. mvh Ibn Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 Helt enig, disse blå bak er ikke noe for meg:-). Det blir for kjedelig. Takk for tilbakemeldingen! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Det er flott at det er noen som tar tiden til hjelp og gidder å lage denne severdige kunsten . Flott fanget og dokumentert . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Det er flott at det er noen som tar tiden til hjelp og gidder å lage denne severdige kunsten . Flott fanget og dokumentert . Alec Takk Alec! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Ja imponerende stykke arbejde..også tænker man kommer der en regn byge så er alt væk igen spild af hårdt arbejde..flot ser det ud vh Suss Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Ja imponerende stykke arbejde..også tænker man kommer der en regn byge så er alt væk igen spild af hårdt arbejde..flot ser det ud vh Suss Takk Suss! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg trodde først at vedkommende hadde stukket hode i sanden Det produseres mange imponerende byggverk i sand på Kanariøyene. Og det er vel en form for inntekt de har på disse. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg trodde først at vedkommende hadde stukket hode i sanden Det produseres mange imponerende byggverk i sand på Kanariøyene. Og det er vel en form for inntekt de har på disse. Jeg ser det kastes litt mynt, hvorvidt de blir sponset ellers vet jeg ikke. Egentlig et bilde inspirert av Roars "Rævabilde". Takk for tilbakemelding! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Ett fint bilde av ett artig motiv Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2017 Ett fint bilde av ett artig motiv Mvh. Rolf Takk Rolf! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg