dopus Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Hei. Etter å ha vært på en måends ferie koblet jeg i min stasjonære pc (som har stått uten strømm) til stikk kontakten. Den begynte med å loade windows men etter kort tid var det plutslig en blåskjerm. Dette gjentok seg dem neste 10 gangene jeg startet pcen. Noen ganger kom jeg inn i windows, noen ganger kom jeg ikke sålang. Hver gang ny blåskjerm....en av disse var irq_not_less_or_equal_to, Typisk minne blåskjerm. Bestemte meg for å oppdatere drivere, men kom aldri så langt. bsodet lenge før. Siden jeg fikk en bsod jeg mener kan være relatert til minne så prøvde jeg en siste utvei. Jeg økte minnevolten med 0,02v. Plutslig var maskinen stabil igjen. Ingen bsods, ingen restarter. Hvordan kan det ha seg at minne trenger mer spenning for å være stabil...den har jo stått en måned UTEN strømm. Bør jeg kontakte Komplett om dette?? Maskinen virker til å være stabil nå (enn så lenge) Jeg har dette kittet: https://www.komplett.no/product/887223/datautstyr/minnebrikker/hyperx-fury-ddr4-2400mhz-32gb?noredirect=true# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå