Redaksjonen. Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 De yngste brukerne deres ser ikke på TV, hører ikke på radio og bruker annonseblokkering på nett. – Det er utfordrende, men ikke umulig, sier teknologidirektøren.Hvordan tjener man penger på unge lesere som ikke vil ha reklame? Spill på lag, mener Øystein Høie i Teknisk Ukeblad Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 På tidlig 2000 tall var det skrikende reklame som gjaldt på nett. Dvs. blinkende, hoppende annonser. Så var flere flinke i en del år med å roe ned "hyperaktive annonser", som skapte irritasjon. De siste årene begynner "hyperaktive annonser" å spre seg igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå