Moerk Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Er det vår allerede? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 V2 er originalen. Godt komponert natur-/landskapsbilde i panoramoformat. I dag har vi litt snø i Kristiansund som kom i går kveld :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Går som Gunnar for at v2 er originalen . Min favoritt blir en v1 som er litt mindre kontrastfullt etterbehandlet , og med de mørke områdene gjort litt lysere . V3 ble så lys at skydekket ble nesten helt uten detaljer . Alec Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Går som Gunnar for at v2 er originalen . Min favoritt blir en v1 som er litt mindre kontrastfullt etterbehandlet , og med de mørke områdene gjort litt lysere . V3 ble så lys at skydekket ble nesten helt uten detaljer . Alec Dere har rett v2. er originalen. Syntes scenen med alle isflakene var litt uvanlig. Lysforholdene og diverse andre forhold gjorde det litt vanskeligere å få fram kontrastene på en naturlig måte. Bildet ble tatt fordi jeg ofte har et kamera i bilen - og får jeg da et plutselig innfall har jeg muligheten til å fotografere. Takk for hyggelige kommentarer. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg