GroKoDilla Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 I tåka... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 ...har jeg vært mye...og noen mener jeg er der enda... Likte roen i tåkeheimen. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Henger meg på "Pande" om tåkepratet :-) Hva med en vannrett speilvending for å bedre komposisjonen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Henger meg på "Pande" om tåkepratet :-) Hva med en vannrett speilvending for å bedre komposisjonen. Mvh Gunnar Helomvending coming up! ;-) Takk for konstruktiv tilbakemelding! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 ...har jeg vært mye...og noen mener jeg er der enda... Likte roen i tåkeheimen. Det er vakkert i tåkeheimen ;-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Likte dette. I mine øyne så går det bra i begge retninger. Kanskje jeg som burde vært speilvendt ; ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Langt inne i tier'n sagt på skytterspråket, flott komponert bilde. Best harmoni i den speilvendte versjonen, men smak og behag her. Mv Ragnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Hvorfor speilvende dette? Har det noe med om at man er høyre, eller venstrehendt å gjøre? Eller politisk orientering? Hadde navnet på båten vistes, ville dette neppe vært tema. Venstre eller høyrevridd, bildet er like godt komponert, uansett. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Likte dette. I mine øyne så går det bra i begge retninger. Kanskje jeg som burde vært speilvendt ; ) mvh Ibn Takk for tilbakemelding! I grunn bra at det finnes forskjelligheter her i verdensskipet - ellers hadde det fort blitt en velt ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 STEMNING! Da var det treff! Meningen å få fram akkurat det! :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Hvorfor speilvende dette? Har det noe med om at man er høyre, eller venstrehendt å gjøre? Eller politisk orientering? Hadde navnet på båten vistes, ville dette neppe vært tema. Venstre eller høyrevridd, bildet er like godt komponert, uansett. Mvh.Oddvar Takk for tilbakemelding :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Langt inne i tier'n sagt på skytterspråket, flott komponert bilde. Best harmoni i den speilvendte versjonen, men smak og behag her. Mv Ragnar Tusen takk for det, Ragnar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg