007JamesBond Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hei! Jeg lurer rett og slett på om det finnes flere yrker relatert til de jeg skriver under her: Politi Fengselsbetjent Brannkonstabel Toller Vekter Jeg er i tenkeboksen akkurat nå når det kommer til yrke og utdanning, og trenger hjelp! Jeg ønsker i hovedsak tips til relaterte yrker. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Advokat, Jurist, Dommer, Politiker, Militære Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Det spørs kor langt du drar begrepet lov og orden. Det er mange fleire yrker som jobber med lov og jus, som f.eks. saksbehandlarar innan ein rekke fag som er underlagt eit lovverk. Innanfor orden er det kanskje ikkje så veldig mange andre andre yrker, det einaste som eg kjem på er militærpoliti/gardist og parkeringsvakt. Drar du begrepet orden langt så faller vell både brøytebilsjåfør og reinholdar innanfor ordenskategorien? Eller tenker du rett og slett på yrker med uniform? Då er både ambulansefagarbeidar, sjukepleiar, forsvaret, parktjeneste, bussjåfør, kabinansatt, osv også relevante yrker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå