Martin_03 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 http://galleriet.akamera.no/albuq93 Har en sånn boks til ixusen jeg bruker, men aner ikke hvor den er kjøpt, liker den veldig godt. Lurer på hvem som selger en slik sak, og hvor mye den koster, noen som har sett det før og vet? Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Den så ut som en lekker liten sak som jeg ønsker til mitt Ixux 400 kamera.. Er det noen som har tips hva den hater, hvor man kan få kjøpt, pris osv..? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Fotohuset, Karl Johansgt. 21, Oslo Hadde den for noen dager siden ihvertfall. Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 flott.. men tenkte på den remmen som jeg har festet til kameraet kommer den da praktisk ut av et spor på kortsiden eller noe? Og noen som vet sånn ca pris?.. Kjøpte nemelig et uorginalt skinnetui på japanphoto samtidig med når jeg kjøpte kameraet. Men dette "bøsser" av svart skinn som jeg er redd for at skal sette seg fast i optikken o.l. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Remmen på kameraet må ligge inne i boksen. Tror også boksen er større enn en Ixus 400, så den ligger litt løst inni. Men mulig jeg husker feil. Prisen husker jeg ikke helt... rundt ett par hundre eller litt over tror jeg? Endret 3. desember 2003 av Afseth Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) mhm.. jaja får ta med ixus'n i butikken og skjekke om den passer fint.. Ikke noe særlig hvis den blir liggende og "slå" mot veggene i etuitet.. Men den _ser_ så fint ut. Endret 3. desember 2003 av DaXi Lenke til kommentar
skippervorse Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tok en kikk på den boksen hos Fotohuset, Karl Johansgt. 21, Oslo. Synes den ble litt for stor for IXus 400. Pris ca 250. Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Min boks er også akkurat litt for stor, akkurat som den er lagd for den analoge ixusen, hvilket jeg tror den muligens er. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tok en kikk på den boksen hos Fotohuset, Karl Johansgt. 21, Oslo. Synes den ble litt for stor for IXus 400. Pris ca 250. Hei igjen. Jeg tror det var meg du snakket med :-) Er enig i at den blir litt for stor, for den er vel egentlig beregnet på å passe også til noen litt tidligere Ixus modeller som var litt større. Kan sikkert fikses på en eller annen måte, men det blir mye styr da. Lenke til kommentar
skippervorse Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei Afseth Det med plasseringen av kameraet i boksen lar seg sikkert ordne på en eller annen måte, men jeg synes boksen tok for stor plass til et lommekamera. Vitsen er å få det så lite og kompakt som mulig, slik at man alltid går med kameraet i lomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå