Studenten! Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hei, Jeg har gjort reservasjon via Sembo, skal fly med Norwegian Air Shuttle, men har ikke printet billetten. Er det mulig å gjøre det i automatene/skranke på Gardermoen, eller er det et krav om å ha med ferdig printet billett? Det er forskjellig fra selskap til selskap; med Ryan Air måtte Jeg printe på forhånd... Setter pris på raskt svar! Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 På Gardermoen får du printet ut boarding pass, ja. Du trenger identifikasjon, da. Reservasjonskode/navn eller pass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Det er bare å gå til innsjekkingsmaskinen og velge booking nr i menyen, så får du ut boardingpass.. Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Tusen takk for svar! Jeg har pass og ordrenummer etc, så regner med at det vil være i orden da. Tusen takk! Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Norwegian-appen er et godt tips. Der kan du laste ned billetten, sjekke inn og få opplysninger om forsinkelser etc. Da får du også boardingkortet på telefonen. Funker like greit som papir. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Du trenger ikke printe ut noe. Gå til skranken og vis legitimasjon eller sjekk inn på automatene med nummer eller pass, eller bruk appen. Jeg flyr med Norwegian hele tida, og ser alltid folk som har printa ut en diger mappe med greier som de viser i skranken. Det er helt unldvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå