Golf'ern Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Grorud, ta buss fra Carl Berner til Rommi, tar noen minutter å gå derfra, t- banen går til Stovner og derfra er det ett stykke å gå. Grei bane for nybegynnere også, kun par 3 hull! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2018 9 hull også, er det ikke? Har bare vært der en gang på rangen. Fint klubbhus der Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 9 hull også, er det ikke? Har bare vært der en gang på rangen. Fint klubbhus der Stemmer, ja gunstig løst også, korte avstander. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) Syns det høres ut som stedet for Alkan Etterhvert, så syns jeg vi skulle kjørt en runde, om vi får nok interesse for det, her inne. Hadde vært moro å gått en runde sammen Endret 8. februar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Syns det høres ut som stedet for Alkan Etterhvert, så syns jeg vi skulle kjørt en runde, om vi får nok interesse for det, her inne. Hadde vært moro å gått en runde sammen Ja absolutt. Dette hadde vært morro det, få med flere også, og kan kanskje kjøre en liten turnering, bare for gøy Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2018 Må ha med et helt dusin baller jeg da Men jeg er med, om det er på en bane i Østlandsområdet Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Må ha med et helt dusin baller jeg da Men jeg er med, om det er på en bane i Østlandsområdet Hehe, må bli det for min del og, Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Herlig gutter, takk! skal se om jeg får spilt noe denne sesongen. Var i singapore i 6 måneder i fjor og ble veldig glad i sporten. Har dog ingen utstyr enda noe dere kan anbefale? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Singapore er en deilig by Utstyr? Jeg ville tatt en tur til Golfshopen på Fornebu Indoor eller Golfhandelen i Oslo. Begge disse stedene tilbyr tilpasning av utstyr. Ellers så er det jo brukt på finn.no, men dette er ikke tilpasset deg selvsagt Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Du får brukbare jernsett for 3-4 tusen bare å søke i vei! Onlinegolf har mye bra også, men her får du ikke tilpasset, styr unna billig skrammel fra XXL ogsånn. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Følger vi med på Pebble Beach i dag da? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Dustin Johnson - han bare driva 364 yards han nå og i roughen. Fy faen for en lengde han har i baggen sin, helt villt! Han driver altså ca 100-120meter lengre enn meg. Bare å legge seg i hardtrening Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Dustin Johnson - han bare driva 364 yards han nå og i roughen. Fy faen for en lengde han har i baggen sin, helt villt! Han driver altså ca 100-120meter lengre enn meg. Bare å legge seg i hardtrening Slo på nå, han er bare helt vill på de drivene, rett slår han også Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Bare å ta av seg hatten, han er syk! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Brutale disse nedoverbakke puttene der. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Bare putte den i hullet i stedet vel? Det hadde jeg gjort Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 det er jo den beste løsningen det Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Haha! Yup! Men han gjorde ikke som jeg sa. Mulig han syns det var en dårlig idé. Hvem håper du på her? Seier altså? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Phil hadde vært det kuleste, men får langt bak gitt, får håpe DJ eller Day da, men ser litt vanskelig ut. du? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Håper på DJ her, men Phil hadde vært best. Day sliter veldig nå. Blir spennende. Har ikke noe sans for han derre Potter JR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå