KANE2009 Skrevet mandag kl 12:30 Del Skrevet mandag kl 12:30 Det er et eget kapittel for seg selv, mye å sette seg inn i og mange spørsmål man bør spørre seg selv. For min del er reddit blitt en god kilde. r/Golfsimulator har masse bra! Et par spørsmål du ihvertfall kan stille deg selv: Hvor mye vil du bruke, totalt og bare på launcher? Hvor mye informasjon er du avhengig av å få ut (vær så spesifikk som mulig)? Vil du betale mest up front og bli ferdig med det eller har du ikke noe imot subscription? Hvor mye plass har du? Radar-basert eller bilde-basert? Skal du bruke innebygd eller skal du kjøre simulator på pc ved siden av? Dette var spørsmålene jeg kom på i farten, sikkert flere andre du også bør spørre deg selv 😊 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet mandag kl 18:02 Del Skrevet mandag kl 18:02 Er det kun på Viaplay du får sett Masters? Står ingenting om Masters på sendeplanen til Vsport Golf-kanalen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet mandag kl 18:34 Del Skrevet mandag kl 18:34 To par på 9 i går, det er ikke dagligdags for meg! Synd de 7 andre var ræv😅 Lenke til kommentar
Doer Skrevet mandag kl 18:47 Del Skrevet mandag kl 18:47 Zeph skrev (43 minutter siden): Er det kun på Viaplay du får sett Masters? Står ingenting om Masters på sendeplanen til Vsport Golf-kanalen. En venn nevnte at appen lar deg følge og streame hvem enn du ønsker av spillerne. Skal definitivt sjekke det ut i løpet av turneringen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet mandag kl 19:11 Del Skrevet mandag kl 19:11 Doer skrev (20 minutter siden): En venn nevnte at appen lar deg følge og streame hvem enn du ønsker av spillerne. Skal definitivt sjekke det ut i løpet av turneringen. Med abonnement? Har ikkje Viaplay i dag. 399,- for Viaplay Medium er billegaste abonnement som inkluderer sport. Du får sett det meste av slag frå enkeltspelarar på masters.com, men hovedsendinga er det som er interessant. TV3+ er oppført med Masters på torsdag, men ingenting resten av veka. Lenke til kommentar
Doer Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Zeph skrev (På 7.4.2025 den 21.11): Med abonnement? Har ikkje Viaplay i dag. 399,- for Viaplay Medium er billegaste abonnement som inkluderer sport. Du får sett det meste av slag frå enkeltspelarar på masters.com, men hovedsendinga er det som er interessant. TV3+ er oppført med Masters på torsdag, men ingenting resten av veka. Ah, om det ikke går på norske kanaler, kan man jo alltids finne en måte å streame utenlandske kanaler på? Jeg liker ikke de norske kommentatorene, så jeg streamer som regel amerikansk TV. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Doer skrev (5 minutter siden): Ah, om det ikke går på norske kanaler, kan man jo alltids finne en måte å streame utenlandske kanaler på? Jeg liker ikke de norske kommentatorene, så jeg streamer som regel amerikansk TV. Det går på Viaplay og Vsport Golf. Har ikkje sett noko alternativ for engelsk lydspor, men eg har ikkje Viaplay. Viasat/Viaplay har valgt å sende Featured Groups med svensk kommentator… 😑 Det er ikkje aktuelt, så eg ser på masters.com med VPN. Hovedsendinga satsar eg på å sjå på norsk. Får gje dei ein sjanse. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Hva faen? Er det pause i hovedsendingen? Ser og har abonnement på Viaplay Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Mcilroy er du hjernedød!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå