Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nok ein major med MC.

Mikkelsen på Viaplay/Viasat gjer ein god jobb han, men dei kunne spandert på seg ein nummer to, i alle fall på ein major. Det blir mange stunder utan kommentarar. I går måtte han ut for å kjøpe Pepsi Max midt i sendinga. Det får betre flyt med to personar som diskuterer. Discovery/Eurosport er framleis dei beste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes da i hvert fall kommenteringen på Viasat er god som den er. Han kan faget
Mikkelsen har jo av og til bistand i "bua", og selvfølgelig, en makker som Hallvard Flatland hadde ikke vært dumt, men ingen ting å klage på synes nå jeg.....

Uansett, for et spill av Bryson i går, og bra å se såpas mange Europeere høyt på lista. Synd med Åberg på slutten, men moro med Pavon. Blir å benke seg foran TVen i kveld med en Rory i angrepsposisjon 

 

Endret av Medlem
Lenke til kommentar
Alkan skrev (På 17.6.2024 den 10:19 AM):

Blitt litt mer fan av Bryson etter YT og generelt modning av fyren.

Så gøy at han vant, men begynner jo å lure. Kommer Mcilroy noen gang til å vinne en Major igjen?

Har gått motsatt vei for min del, fremstår som større klyse enn noen gang i mine øyne 🤷‍♀️ (har også fått nok av Rory for den saks skyld 😅, han tar mye av rampelyset fra andre potensielt interessante spillere)

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Bryson er konge. Litt artig at LIV-spillere gjør det så bra i Majors.
Helt sykt at de ikke er kvalifisert til OL-uttak, og at ganske mange LIV-spillere holdes utenfor Majors. Det gjør konkurransene fattigere 

OWGR hadde nok funnet en god måte å score LIV på om de hadde lagt godviljen til. Snart må noen starte opp et alternativ til OWGR som ‘rater’ alle toppspillerne tenker jeg. 

Endret av Medlem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...