Zeph Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni Nok ein major med MC. Mikkelsen på Viaplay/Viasat gjer ein god jobb han, men dei kunne spandert på seg ein nummer to, i alle fall på ein major. Det blir mange stunder utan kommentarar. I går måtte han ut for å kjøpe Pepsi Max midt i sendinga. Det får betre flyt med to personar som diskuterer. Discovery/Eurosport er framleis dei beste. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni Ja, helt enig med deg. Per Haugsrud og Henrik Bjørnstad er milevis bedre. Mikkelsen for meg er tørr og ikke særlig underholdende å høre på i lengden. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni (endret) Ja enig, de hadde jo en nummer 2 her får en tid tilbake, husker ikke hva han het. Rart ikke han er med nå. Viasat er liksom dårlig på alt. Endret 15. juni av Golf'ern Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Heldigvis kan en velge mellom flere språk for PGA i Max appen, og US Open appen har amerikanske kommentatorer. De norske klarer jeg bare ikke å høre på, det blir for mye cringe. Lenke til kommentar
Medlem Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni (endret) Jeg synes da i hvert fall kommenteringen på Viasat er god som den er. Han kan faget Mikkelsen har jo av og til bistand i "bua", og selvfølgelig, en makker som Hallvard Flatland hadde ikke vært dumt, men ingen ting å klage på synes nå jeg..... Uansett, for et spill av Bryson i går, og bra å se såpas mange Europeere høyt på lista. Synd med Åberg på slutten, men moro med Pavon. Blir å benke seg foran TVen i kveld med en Rory i angrepsposisjon Endret 16. juni av Medlem Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Teit at dei slår ut så seint. Eg sit ikkje oppe til langt på natt, så slutten får eg heller sjå i morgon føremiddag. 2 Lenke til kommentar
Medlem Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Viasat Golf / Viaplay - U.S. Open Final Round kl. 15.00 Viasat Golf / Viaplay - U.S. Open Final Round kl. 15.00 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Siste gruppe går ut 20:21 i dag, 1 time og 15 minutt tidlegare enn i går i tilfelle det blir playoff, men det blir vel framleis 1:30-ish i natt før dei er mål, utan playoff. Lenke til kommentar
Medlem Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Cantlay/MacIlroy ut nå. Straks DeChambeau/Pavon Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Noen andre som sliter med ekstrem hakking på viaplay? Har 1000 mbit internett, og ingen problemer på andre streamingtjenester som f.eks. Discovery, tv2 play etc.. Lenke til kommentar
Medlem Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni He he, cirkus DeChambeau rider igjen. Ingenting er avgjort Har V sport golf(Viasat golf) på min t-we boks. På vanlig TV har det ikke vært noen problemer i hvert fall Lenke til kommentar
Medlem Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni (endret) Rory -7, Bryson -6. Blir kamp til døra dette Endret 16. juni av Medlem Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Fy faen den kommer til å svi for Mcilroy Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni (endret) Blitt litt mer fan av Bryson etter YT og generelt modning av fyren. Så gøy at han vant, men begynner jo å lure. Kommer Mcilroy noen gang til å vinne en Major igjen? Endret 17. juni av Alkan Lenke til kommentar
Medlem Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni U.S. Open Final Round Highlights Final Round 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni (endret) Alkan skrev (På 17.6.2024 den 10:19 AM): Blitt litt mer fan av Bryson etter YT og generelt modning av fyren. Så gøy at han vant, men begynner jo å lure. Kommer Mcilroy noen gang til å vinne en Major igjen? Har gått motsatt vei for min del, fremstår som større klyse enn noen gang i mine øyne 🤷♀️ (har også fått nok av Rory for den saks skyld 😅, han tar mye av rampelyset fra andre potensielt interessante spillere) Endret 18. juni av mandela Lenke til kommentar
Medlem Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni (endret) Bryson er konge. Litt artig at LIV-spillere gjør det så bra i Majors. Helt sykt at de ikke er kvalifisert til OL-uttak, og at ganske mange LIV-spillere holdes utenfor Majors. Det gjør konkurransene fattigere OWGR hadde nok funnet en god måte å score LIV på om de hadde lagt godviljen til. Snart må noen starte opp et alternativ til OWGR som ‘rater’ alle toppspillerne tenker jeg. Endret 18. juni av Medlem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå