bshagen Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 Har du fått spilt noe da? Har du noen banerapporter? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jepp, har fått spilt mye, har blitt 5 baner i Norge i sommer: Grorud og Lillestrøm der jeg er medlem. flotte forhold, Lillestrøm var ekstremt treg skal det sies. Nes: Flotte forhold, men litt vanskelig å finne ballen i ruffen. Østmarka: stort sett fin, men noen greener som var veldig preget av vinterskader. Gjerdrum: Helt råe forhold, noe av de beste greenene jeg har vært borti. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Härligt med golf-tråd! Har väl spelat runt 40 rundor denna säsong som är mycket för att vara mig. Byneset här hemma har varit i strålande skick sedan början på juli egentligen. Samma med Stiklestad. Under KM här hemma rullade greenerna över 10 på stimpen som är sällan vara här. Annars har jag lagt 10 rundor på St Andrews-området i år utan regn men med styv kuling. 420 meter par 4 med 4 klubbor motvind blir nånting annat Startade året på 6.4 och kommit mig ned på 4.5 så jag har haft en bra säsong. Inte varit över 76 slag sedan juni tror jag. Happy golfer i år! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Tiger er tilbake! noen som følger med? spilt godt sålangt -2 etter 11 hull. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. november 2017 Forfatter Del Skrevet 30. november 2017 JEG! Liten ulykke på den PAR-3 ern der, men deilig å se at han spiller litt skikkelig golf igjen, siste comeback var ikke den aller beste Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Litt svak chipping, men puttet bra og slår jo lange slag av det lille jeg har sett, lov å håpe på noe bra. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. november 2017 Forfatter Del Skrevet 30. november 2017 Ser absolutt lovende ut ja. Får håpe han holder hele helga Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. november 2017 Forfatter Del Skrevet 30. november 2017 Nydelig wedge der! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Helt rått, bare 1 slag bak jo! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. november 2017 Forfatter Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Godt å se det ikke bare er jeg som kan slice 50 meter høyre med driveren. Kanskje 75-100meter kortere også da, vel og merke Men det var synd å se, håper han greier å redde inn hullet på en ok måte Endret 30. november 2017 av bshagen Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Ja den var fæl, men bogey etter det der, kan man leve med. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2017 Woods starter andredagen ganske bra, 6 under nå etter 7hull. Ett slag bak Fleetwood bare Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Eagle på hull 9, nå ser det lovende ut! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2017 Ble ikke den beste 9, men dæven - Tigern er tilbake. Dette er jo noe helt annet enn vi så for et år siden! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Veldig morro ja, håper det fortsetter! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2017 Sliter i dag ser det ut til. Har ikke fått fulgt med pga fotballen, men ser han er -2 nå, så han har ikke hatt en god start på dagen Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ja uff +5 etter 10, ikke bra, raser fort på resultatlista da Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2017 Blir ikke noe seier nei. Hva syns du om Hoffman? Spiller jo nydelig golf, men ser jo ut som et takras - syns han virker som en slesk type Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Slesk type ja men er oppi der og kjemper om seier med jevne melllomrom, men håper noen av unggutta vinner fremfor han. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Har trua for Fowler, liker typen. Litt sånn "skater" som er god i golf, blant alle de stive sossene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå