Golf'ern Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Alltid lyst på noe vettu Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Etter Rickie Fowler sin seier i Honda Classic i helgen som var, så har jeg lyst på kortere driver til og med. Viser seg at det kan være lurt i mange tilfeller. Jeg slicer i alle fall driveren min som bare pokker, er helt katastrofe på tee, og jeg har en sving som er laaaaangt over toppen. Kan vise hvis noen vil se Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Bare å legge ut, blir nok skogsturer på meg i løpet av en sesong også Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Har du gjort innkjøp av baller enda? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Venter med det til sesongen starter, eller så blir abstinensene enda sterkere har du? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Nei Bare 5-6-7 dusin. Men slapp av, de forsvinner nok på vårparten Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Hehe ja blir fort noen baller som går i skauen gitt. Blir varmere fra imorgen, nå nærmer sesongen seg her gitt! 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Om man kjøper 3 dusin, så får man Chrome Soft til 266,- per dusin (+frakt) hos Golfshopen.no nå https://www.golfshopen.no/golfballer/kjopt-flere-baller-dusin-spar-penger/callaway-chrome-soft-golf-ball-1-dusin.htmlEDIT: Ser ut som de har endret prisen til 999,- igjen, kanskje var det en feil i butikken. Ikke har de sendt pakka mi heller, så ja Endret 21. mars 2017 av bshagen Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Nice, blir lake baller en stund her nå, blitt litt mye pengebruk på golf gjennom tida Har du vært ute og spilt enda da? For min del er det sesongstart på torsdag!!! gleder meg helt sykt, spillet blir nok så som så da. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Jeg sitter på sjøen i Afrika jeg, så får ikke gjort annet enn å drømme om golf Torsdag, allerede? Har snøen blitt borte? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Må ned til Fredrikstad, her i Oslo er det nærmest ingen snø nå. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Dette skal undersøkes når jeg kommer hjem om en ukes tid Kan du komme med en banerapport når du får spilt en runde? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Det kan jeg! går fort fremover nå forøvrig meldt 11-12 grader til helgen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Håper Kongsberg kan sette i gang også da, snart. Langt oppi dalføret er det gjerne en mnd etter alle andre :/ Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Da har jeg vært og spilt, og det var sykt morro å spille ute igjen, men baneforholdene var ille, vann nesten overalt på banen, spesielt i fairway, og ikke noe gress, greenene var vel ok. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Å "tvangsspille" gir meg lite. For min del bør forholdene (baneforholdene altså) være bra og ikke helst ikke regn. Mye vind er moro til tider, særlig på linksbaner i utlandet. Men å rusle rundt med vann til ankelen og dårlige fairways/greener gir meg ikke noe. Da blir jeg bare irritert. Da venter jeg heller en stund, eller drar sørover, eller står på rangen (noe jeg ikke har gjort på 10 år ) Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Hei, Ny spiller her som får vondt i høyre håndledd. (Venstrehendt spiller). Etter jeg har vært på driving rangen hva kan det være? Føler jeg holder litt hardt, trener 2-3 ganger i uken. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Kan dessverre ikke hjelpe deg over Hvordan har sesongen vært for folk her? syns denne tråden døde litt ut etterhvert. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Jeg har fire sting i tommelen, så får ikke spilt Starten på sesongen var jo litt dritt også da, så har generelt vært dårlig med spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå