Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norsk Golf - Hovland med karrierebeste da Rahm vant sin første
Det ble ikke den Hovland-søndagen norske golffans drømte om, men det ble karrierebeste for nordmannen i den prestisjetunge turneringen. Jon Rahm vant sin første grønne jakke
https://www.norskgolf.no/hovland-med-karrierebeste-da-rahm-vant-sin-forste/270495

Eurosport - Åpen og ærlig Hovland: – Må stole mer på meg selv
https://www.eurosport.no/golf/masters/2022-2023/apen-og-aerlig-hovland-ma-stole-mer-pa-meg-selv_vid1895504/video.shtml

Endret av Medlem
Lenke til kommentar
Alkan skrev (15 timer siden):

Joda, svingen sitter som alltid den, litt høyre, mest venstre, noen ok treff, de fleste fat 😛 og sånn går no dagan. 

Hehe, du og? :p 

Jeg også drar venstre, har nettopp justert endel på grepet fordi jeg holdt et ganske sterkt grep, særlig tommelen på høyrehånda er viktig at ikke griper på toppen av grepet. Har du kikket litt på det? Greit å begynne der i alle fall :) 

Liten video: 

Lenke til kommentar

Nei, men vurderer å ta noen protimer nå. Er litt lei av å spille så dårlig golf. En ting er nærspillet (jeg 3 putter mye) men så hvis jeg klarer å bli mer consistent med balltreffet, så gjør det meg ikke så mye å tulle 100m < og inn liksom. Det mest irriterende for runden og humøret sin del er når jeg ikke treffer ordentlig med jerna.

EDIT: Tok en time med trackman og så swingpathen min som oftest er outside-to-in, noe som resulterer ofte i en slice. Ser også at køllehodet er åpnet i treff øyeblikket. Mistenker at jeg får mye vekt på bakfoten og armene min ikke kommer foran ballen...

Endret av Alkan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Medlem skrev (22 minutter siden):

når alt annet går til skogs

Bokstavlig talt :p 

Jeg har en 917, men som jeg skulle hatt et stiff skaft til. Planlegger en driver fitting i fremtiden også. Egentlig drømmer jeg om en komplett bag fra Tom Horley på Miklagard $$$ 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...