Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Noen som har fått spilt i det siste da? Tok akkurat veien til Golf. Spilte 12 hull i dag gikk så som så :p tre baller ble borte i skogen bla. Høydepunktet var trist nok puttinga... noen bra jernslag ble det da.

Endret av Alkan
Lenke til kommentar

Var ute på den årlige range turen i helga. Sjukt deilig å slå noen bøtter i sola, tok også en liten tur på 6 hullsbanen. Gikk relativt bra på range og relativt dårlig på mini banen :p Men når man ikke har spilt "aktivt" på 5-6 år så kan man vel ikke vente annet.

Spørs om det ikke blir medlemskap og full rulle igjen fra neste år, merker flere av kompissene begynner bli gira og :)

Lenke til kommentar

Noen som har fått spilt i det siste da? Tok akkurat veien til Golf. Spilte 12 hull i dag gikk så som så :p tre baller ble borte i skogen bla. Høydepunktet var trist nok puttinga... noen bra jernslag ble det da.

Spiller noen ganger i uka, veldig fint å spille nå, selv om banen er knusktørr og det har blitt mye vinterskader.

hvor tok du kurset da? har du meldt deg inn noe sted? 

Lenke til kommentar

Eg har gått 9 hol i Skien og 18 i Larvik. Det gjekk litt opp og ned som venta, men fekk med meg ein del par i løpet av rundane. Til ikkje å ha spelt på to år synest eg det gjekk greit. Prøvde meg ikkje så mykje med driver og wood sidan eg ikkje fekk slått dei på rangen, men hadde eit par brukbare. Det var medvind på rangenæ og utility-jernet gjekk heilt til enden. Ei lengre kølle ville gått over og inn på par 3-banen.

Sambuaren tok ein snap av ein sving og eg såg at gamle problem framleis var der. Spesielt i form av hovud og overkropp som går framover. Eg meiner å hugse frå to år sidan at eg det måtte kjennes ut som eg flytta hovudet bakover for at det faktisk skulle stå i ro.

Varmen er meir enn eg har bruk for. Kunne fint vore ti grader mindre.

Lenke til kommentar

Spiller noen ganger i uka, veldig fint å spille nå, selv om banen er knusktørr og det har blitt mye vinterskader.

Kurset ble tatt i Sarpsborg i denne klubben: http://www.skjeberggk.no/hjem meldte meg også inn som prøvemedlem.

Var vel 330 kr i måneden i ett år ellers.

Edit: Hvordan booker jeg egentlig tee time? Det ble aldri nevnt på kurset merkelig nok, men forstår at det skal gjøres fra golfbox, men har ingen innlogging der.

Edit 2: Fått mail med innlogging fra klubben ser jeg... da blir det vel ordnings. :)

Endret av Alkan
Lenke til kommentar

Kurset ble tatt i Sarpsborg i denne klubben: http://www.skjeberggk.no/hjem meldte meg også inn som prøvemedlem.

Var vel 330 kr i måneden i ett år ellers.

Edit: Hvordan booker jeg egentlig tee time? Det ble aldri nevnt på kurset merkelig nok, men forstår at det skal gjøres fra golfbox, men har ingen innlogging der.

Edit 2: Fått mail med innlogging fra klubben ser jeg... da blir det vel ordnings. :)

Da er det vel bare å sette igang :D grei pris det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kom i en liten regeldiskusjon på runden i går.

Det omhandler regel 28-uspillbar ball.

Om man slår et kort utslag som havner i kanten av fairway, og slår deretter en «perfekt» provisorisk ball. Har man da lov å dømme førsteslaget uspillbar og fortsette på den provisoriske ballen, eller må man spille på førsteballen sålenge man finner denne?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hei.

vurderer kjøp av nytt nybegynner Helsett, og har kommet over 2 aktuelle kandidater. 

Wilson profile XD, og Wilson Prostaff HDX.

Noen som vet forskjellen på disse seriene, og evt hvilket sett som er å anbefale?

Når det gjelder nybyggersett så er det bare å kjøpe det billigste, disse holder såpass lav kvalitet at det ikke er noe merkbar forskjell, dette er jo tross alt noe man kun bruker i starten.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...