Golf'ern Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Da var sesongen i gang for min del, spilt i Danmark på en potetjordet av en bane, spilte direkte håpløst som forventet, rota vekk en drøss med slag, og spilte stort sett fra bushen, mye drit rett og slett, noen få lysglimt var det men ikke mye, kan kun gå oppover nå. Digg å spille ute igjen, noen andre som har gjort det enda? eller har planer om det om ikke alfor lenge? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Eneste jeg har gjort er simulator hittil. Jeg reiser avgårde på jobb i en mnd nå, så håper vi får litt snøsmelting, så kanskje blir det en runde eller to i mai Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Sånn det ser ut nå, så skal du være heldig om du får skvist inn ett par runder i mai. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) I værstefall så får jeg reise meg en tur litt sørover til gresset blir grønt Tipper det finnes baner i Øst-/Vestfold eller Agder som har oppe i mai. Finnes flere på Vestlandet som har oppe nå Endret 26. mars 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Har simulator på jobb, så litt blir der i løpet av vinteren. Det er nok ei stund unna golf i Oslo endå. Endret 26. mars 2018 av Zeph Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Du har det ja? Så digg! Jobber du i golfbutikk eller noe? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 I Østfold og nedover svenskegrensa må det nok åpne til den tid får man håpe, over grensa og for den saks skyld. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Jobbar offshore. Har ein ganske kurant simulator ombord. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Det er nødt til å være en plattform vel? Dere har det fint i forhold til oss på borerigger, ble litt misunnelig nå kjenner jeg Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 (endret) Passe jevn denne turneringen, Fowler gitt fra ledelse til delt 52 plass på en snau runde, noen som følger med? Endret 1. april 2018 av Golf'ern Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. april 2018 Forfatter Del Skrevet 1. april 2018 Får ikke sett en dritt, er i Afrika på jobb Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Den er lei, men er til uka det smeller! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. april 2018 Forfatter Del Skrevet 1. april 2018 Ikke hjemme på over tre uker enda, så jeg går glipp av Masters Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 (endret) uff jaja, men når du er hjemme igjen er det ikke lenge til golfsesongen er igang da. Endret 1. april 2018 av Golf'ern Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Bare en dag igjen! gleder meg noe voldsomt. Har aldri sett Masters før, men har hørt at dette er den mest prestisjetung major turneringen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Den mest prestisjetunge, den det kanskje er flest som har lyst å vinne, sannsynlegvis den mest populære turneringa i løpet av eit år for tilskodarane, både på banen og dei som ser på TV/internett. Nokon som veit om innhaldet på masters.com fungerer her i Norge? Eg veit det var utilgjengeleg nokre år tilbake, men usikker på om dei har endra noko. Eurosport sender sjølvsagt kvar dag, men dei går først live etter at Tiger er ferdig på torsdag og halvveis ut i runden på fredag. Tiger er med i featured group på masters.com på torsdag. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 VPN og masters.com funker strålende for meg. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Tung start for Tiger gitt, +3 får håpe på noen birdies fort nå, artig vi er igang Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 VPN og masters.com funker strålende for meg. Eg fekk ikkje masters.com til å fungere med VPN, men CBS virka. Kva land satte du til? Litt shaky start av Tiger, men han henta inn igjen nokre slag på slutten som var viktig. Det er mange over par der ute, så nokre slag over/under par er godkjent. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) VPN og masters.com funker strålende for meg. Eg fekk ikkje masters.com til å fungere med VPN, men CBS virka. Kva land satte du til? Litt shaky start av Tiger, men han henta inn igjen nokre slag på slutten som var viktig. Det er mange over par der ute, så nokre slag over/under par er godkjent. USA, Texas. Endret 5. april 2018 av Alkan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå