bshagen Skrevet 16. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2018 Stenson og Fowler også! Dette blir en bra helg tror jeg! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Nevnte Stenson han går solid idag også, men ikke som i går naturligvis, mange bra navn oppi der. Tiger begynner med bogey ehh.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2018 Å ja, så ikke det Mye golf igjen, ikke miste trua allerede nå Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 +2 etter 9, uffda, trenger birdies Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Går feil vei i dag. Klarar ikkje finne fairway med jern ein gang. Bogey frå 140 meter med 9-jern. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2018 Paul Casey gjorde det sist helg, lå langt etter før siste dag. Må ha trua gutta Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Trenger nok en god runde idag. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2018 Tigern er på hugget Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2018 Det skulle jeg jo ikke sagt, for der slicet han den jo 50 meter høyre Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 2 bak ja, nå kan det smelle greit på slutten her, Rory plutselig i føring. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2018 Utrolig spennende, dette tror jeg er den beste turneringen hittil i år mtp underholdning Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 (endret) Den OB-ballen hadde ikkje noko betydning uansett til slutt. Han tar femteplassen og hadde ikkje blitt betre av to birdier på siste tre. Når Rory leverer som han gjer så hadde ikkje Tiger sjans. Vannvittig 64-runde av Rory. Det ligg i alle fall til rette for ein magisk Masters. Endret 18. mars 2018 av Zeph Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Sant det, Rory er helt rå nå! makan til spill! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Faen, jeg duppa av på sofaen jeg, så fikk ikke med meg de siste 4 hullene, og det var tydeligvis litt av en avslutning Jaja, Rory vant i alle fall, det er jeg fornøyd med. Får se en oppsummerings-video på runden hans senere Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Det var dumt for det er den råeste avslutningen på en god stund, Rory var helt syk mot slutten der. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Noen som kan tipse hvor jeg kan kjøpe nybegynner sett som venstrehendt? Ser litt på golfshopen.no, men er nesten ingenting å finne ei heller noe på finn. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2018 (endret) Tenker du på slike komplette sett? Det tror jeg blir vanskelig. Det beste blir nok å finne køllene hver for seg (jern, hybrid, woods, driver, putter), så det blir en letejobb og det vil koste endel mer.Av billige nye køller, så kan du sjekke ut: https://www.royalgolf.no/no/index.html. Dette er Golfhandelen.no sitt eget merke. Ta deg en tur innom de, de ligger i Oslo, i Brynsveien, så kan slå av en prat med de og du teste ut køllene på simulatoren deres. De har venstrehendte køller ogsåEDIT: Meld deg også inn i de forskjellige "kjøp og salg av golfutstyr" på Facebook, og skriv at du ønsker å kjøpe et sett for venstrehendte. Legg gjerne ved høyden din også, om du 2meter høy, så skal du sannsynligvis ikke ha standard køllelengde Endret 20. mars 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Tenker du på slike komplette sett? Det tror jeg blir vanskelig. Det beste blir nok å finne køllene hver for seg (jern, hybrid, woods, driver, putter), så det blir en letejobb og det vil koste endel mer. Av billige nye køller, så kan du sjekke ut: https://www.royalgolf.no/no/index.html. Dette er Golfhandelen.no sitt eget merke. Ta deg en tur innom de, de ligger i Oslo, i Brynsveien, så kan slå av en prat med de og du teste ut køllene på simulatoren deres. De har venstrehendte køller også EDIT: Meld deg også inn i de forskjellige "kjøp og salg av golfutstyr" på Facebook, og skriv at du ønsker å kjøpe et sett for venstrehendte. Legg gjerne ved høyden din også, om du 2meter høy, så skal du sannsynligvis ikke ha standard køllelengde Komplette sett ja, er vel best for nybegynnere det? køller hver for seg ser dyrt ut. Spesielt hvis jeg slutter etter sommeren vet du noe om royalgolf merket? hørt mye ymse om billige sett. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2018 De fungerer helt sikkert greit, du kan spille deg langt ned i HCP på billige køller. Billige sett trenger som sagt ikke å være dårlige, de første køllene jeg eide var fra Biltema faktisk, før det ble noen år med opphold. Du burde uansett stikke å prøve de først, det er nesten en nødvendighet. Her er en review av Wilson sitt ferdigsett, de fra Royal Golf vil være veldig like disse: Som sagt, stikk innom Golfhandelen i Oslo og slå av en prat med de. Ikke legg 10-15 000,- i et sett du bare får halvparten for over sommeren om du finner du at golf ikke var noe for deg. Golf er sadistisk sport, i mangelen av et bedre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå