Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den OB-ballen hadde ikkje noko betydning uansett til slutt. Han tar femteplassen og hadde ikkje blitt betre av to birdier på siste tre. Når Rory leverer som han gjer så hadde ikkje Tiger sjans.

Vannvittig 64-runde av Rory.

Det ligg i alle fall til rette for ein magisk Masters.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Tenker du på slike komplette sett? Det tror jeg blir vanskelig. Det beste blir nok å finne køllene hver for seg (jern, hybrid, woods, driver, putter), så det blir en letejobb og det vil koste endel mer.

Av billige nye køller, så kan du sjekke ut: https://www.royalgolf.no/no/index.html. Dette er Golfhandelen.no sitt eget merke. Ta deg en tur innom de, de ligger i Oslo, i Brynsveien, så kan slå av en prat med de og du teste ut køllene på simulatoren deres. De har venstrehendte køller også

EDIT: Meld deg også inn i de forskjellige "kjøp og salg av golfutstyr" på Facebook, og skriv at du ønsker å kjøpe et sett for venstrehendte. Legg gjerne ved høyden din også, om du 2meter høy, så skal du sannsynligvis ikke ha standard køllelengde :p

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Tenker du på slike komplette sett? Det tror jeg blir vanskelig. Det beste blir nok å finne køllene hver for seg (jern, hybrid, woods, driver, putter), så det blir en letejobb og det vil koste endel mer.

Av billige nye køller, så kan du sjekke ut: https://www.royalgolf.no/no/index.html. Dette er Golfhandelen.no sitt eget merke. Ta deg en tur innom de, de ligger i Oslo, i Brynsveien, så kan slå av en prat med de og du teste ut køllene på simulatoren deres. De har venstrehendte køller også

EDIT: Meld deg også inn i de forskjellige "kjøp og salg av golfutstyr" på Facebook, og skriv at du ønsker å kjøpe et sett for venstrehendte. Legg gjerne ved høyden din også, om du 2meter høy, så skal du sannsynligvis ikke ha standard køllelengde :p

Komplette sett ja, er vel best for nybegynnere det? køller hver for seg ser dyrt ut. Spesielt hvis jeg slutter etter sommeren :p vet du noe om royalgolf merket? hørt mye ymse om billige sett. 

Lenke til kommentar

De fungerer helt sikkert greit, du kan spille deg langt ned i HCP på billige køller. Billige sett trenger som sagt ikke å være dårlige, de første køllene jeg eide var fra Biltema faktisk, før det ble noen år med opphold. Du burde uansett stikke å prøve de først, det er nesten en nødvendighet. Her er en review av Wilson sitt ferdigsett, de fra Royal Golf vil være veldig like disse:

Som sagt, stikk innom Golfhandelen i Oslo og slå av en prat med de. Ikke legg 10-15 000,- i et sett du bare får halvparten for over sommeren om du finner du at golf ikke var noe for deg. Golf er sadistisk sport, i mangelen av et bedre ord :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...