Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Golf'ern skrev (På 18.7.2024 den 7:06 PM):

Mye høye scorer ja, vanskelig bane.

Vanskelege forhold. Hadde dei hatt forhold som ei typisk PGA-turnering med sol og lite vind så kunne dei enda opp på betre enn 20 under par.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Er det noen her som har vurdert eller har endt opp med å bygge golf sim hjemme? Ser det er masse folk på Reddit som har gjort det og når vi snart skal flytte fra leilighet til hus merker jeg at noe sånt hadde vært veldig interessant å få til.

Lenke til kommentar

Utrolig synd at Viasat har fått rettighetene til Masters! De kaster mer penger etter lisensen enn de egentlig har råd til, så når sendingen skal produseres går det på sparebluss! Kommer til å savne hele Eurosport gjengen i år, ikke minst Marius ute på banen :(

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (På 20.1.2025 den 11.13):

Er det noen her som har vurdert eller har endt opp med å bygge golf sim hjemme? Ser det er masse folk på Reddit som har gjort det og når vi snart skal flytte fra leilighet til hus merker jeg at noe sånt hadde vært veldig interessant å få til.

Jeg har golfsim hjemme (Skytrak). Kan absolutt anbefales, men er krevende ifht romstørrelse i typiske norske hjem. Mange må ty til garasje for å få til nok takhøyde eller lengde.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det smakte godt med ny Hovland-seier i går, 1 1/2 år etter Tour Championship. Toppformen er ikkje inne, men litt flaks og godt nok spel gjorde jobben. Etter fire MC siste fem turneringer er det nok eit stykke å gå for å kunne hevde seg på eit nivå som i 2023, men veldig positivt.

Kan jo håpe at han finn formen før Masters 10. april.

Litt meir lokalt så kom våren midt i februar og det kan bli tidleg sesongstart. Kjem ein kald front no, men snøen er vekke og det har vore dugnad. Så lenge det ikkje blir kaldt igjen så er det snart fram med golfskoa.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Elgen-Hansi skrev (På 21.1.2025 den 19.46):

Jeg har golfsim hjemme (Skytrak). Kan absolutt anbefales, men er krevende ifht romstørrelse i typiske norske hjem. Mange må ty til garasje for å få til nok takhøyde eller lengde.

Kult!

Selv vurderer jeg Mevo+ eller Garmin R50. Mevo+ kan bli utfordrende ifht. Distanse bakover. Men får se da, er fortsatt et stykke fremover i tid.

Ifht. takhøyde så blir nok det en utfordring ja. Ideelt sett hadde jeg kunnet hatt det i kjelleren. Der finnes det finurlige løsninger (som å grave ut den delen hvor man slår og der lerret står) men må også vurdere hvor mange 100k jeg vil legge i dette her 😅 Sparingen er ihvertfall godt igang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...