Serene Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Vet det finnes mange budsjett-apper og husholdningsøkonomi-apper, men jeg kunne tenkt meg noe som gjorde det lettere å ha oversikt over regninger - når man ønsker å ha det papirløst.Lurer derfor på om det finnes en app som man kan ta bilde av fakturaen, og så legge inn dato for forfall, beløp etc, slik at man blir påminnet når det er forfall. Enkel registrering med bilde, rett og slett. Jeg ser Iphone har en påminnelses-app, og noe sånt hadde funket hvis man kunne lagt ved bilder av faktura (= mindre punching av data). Gammelmåten går selvsagt fint, jeg bare føler at jeg kveles av papirer her (har hjemmekontor i tillegg, og dårlig plass) så det hadde vært supert hvis noe sånt fantes. Så om noen vet om en app jeg kan bruke til dette formål? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hva med å bruke e-faktura og avtalegiro? Da får du jo denne oversikten i banken din Lenke til kommentar
Serene Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Hva med å bruke e-faktura og avtalegiro? Da får du jo denne oversikten i banken din Kjenner jo til det da, men ikke alle som har slike ordninger. Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Har ikke fått papirfaktura på flere år... Lenke til kommentar
Serene Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 Kommer til å tenke på at Vipps nå blir stadig bedre. Snart kan du faktura rett på Vipps og betale derifra med en sveip. Er jo en langt enklere løsning enn hva jeg så for meg. Bra med teknologisk fremgang Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Anbefaler deg å laste ned appen CashFlows til iPhone. Det er flere versjoner ute, vær nøye med stavingen da den rette slutter på s i navnet. Denne appen gir deg en rullende balanse for hver måned/dag/uke og du kan legge inn KID og så videre i notatfeltet. Brukt det selv i mange år. Kan se på øret hvordan min økonomi vil bli om 12 mnd. Det ser meget enkelt ut. Med det gir deg stålkontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå