Morgens Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Dette er milevis unna min komfortsone, fra før har jeg fått god hjelp med kjøpsprosessen fra dere her inne. Noen som har vurdert disse alternativene? Effektivitet, økonomi eller andre kriterier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Tenker du på vaskemiddeltyper? Jeg bruker pulver eller flytende. Unngår billigmerker, som kan klumpe seg og legge igjen rester på klærne. Har prøvd flytende doser i plast også, men opplevde ofte, spesielt på korte programmer, at plasten ikke løste seg opp, og klinte seg fast i tøyet. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Ja, det var vaskemiddelet jeg tenkte på. "Puter" er vel små flytende porsjoner, synes de er greie og søler ikke. Flytende gjør meg usikker på doseringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Doseringen er forskjellig, også innenfor samme fabrikat, så man må lese på pakken på hver type. Puter er greie i bruk, men relativt dyre, og løser seg ikke alltid opp. Må også holdes utenfor rekkevidde for små barn, som kan tro at det er godteri. Endret 23. februar 2017 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Doseringen avhenger også av hvor skittent tøyet er, så det kan lønne seg å bruke pulver/flytende som du kan dosere selv og ta utgangspunkt i anbefalt dosering og se det an etter skittenhet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 I vaskemaskinen (for klær) så bruker jeg flytende (har brukt pulver før, men det klumper seg) I oppvaskmaskinen bruker jeg puter og justerer vasketiden etter hvor skittent tingene er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå