AfterGlow Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Se videoen av konseptet som overfører bildet fra mobilen og PC-en til et par briller.Samsungs nye «VR-briller» gjør PC- og mobilskjermen overflødig Lenke til kommentar
Pernicious Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 " hvor sistnevnte innebærer at skjermbildene dekker hele brilleglasset, men sistnevnte altså plasserer bilder over den virkelige bakgrunnen" Hvor ble det av førstnevnte ? Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 " hvor sistnevnte innebærer at skjermbildene dekker hele brilleglasset, men sistnevnte altså plasserer bilder over den virkelige bakgrunnen" Hvor ble det av førstnevnte ? Førstnevnte sistnevnte skulle være førstnevnte. =) Takk for korreksjon. Lenke til kommentar
raserbil Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Jeg er glad de går for optiske linser. 1 Lenke til kommentar
JOCW5E31 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Ser spennende ut, selv om jeg er skeptisk til at skjermspeilingen av pcen gjennom mobilen skal være rask nok til at man kan spille fps med Men jeg kunne godt tenkt meg disse for AR bruk mot mobilen slik som vist i starten av videon. Perfekt for kontorbruk^^ Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Ja, touchkontroller til seriøse spill er absolutt noe som kommer til å slå an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå