Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Ny støvsuger

Anbefalte innlegg

Jeg har sentralstøvsuger som fungerer fint for huset, men jeg skulle hatt en egen til garasjen/bilen. Så vidt jeg har fått med meg sier ikke størrelsen på støvbeholderen noe om hvor god sugeeffekten er. Ei heller antall watt motor skal være noen god indikasjon fordi effektiviteten til vifta avhenger av viftas utforming. Så, hva bør jeg se etter?

Det skal vistnok komme et nytt støvsugerdirektiv til høsten som gjør at en lang rekke modeller går ut av salg så jeg vil gjerne sikre meg en god støvsuger før det trer i kraft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva får deg til å tro at du ikke kan få tak i en god støvsuger etter at direktivet trer i kraft?

Edit: På prisjakt kan du filtrere på de nye merkingene som ble innført i "del 1" av direktivet. Støvopptak teppe f.eks.

Endret av Bottekott
Lenke til kommentar

Takk for tips begge to. :)

Bottekott: Jeg tenkte at en del av valgmulighetene forsvinner og at det muligens kan gå systematisk ut over de gode, slik det har gjort med vaskemaskiner og oppvaskmaskiner, der fokuset på redusert vannforbruk har gått ut over vaskeevnen og måttet kompenseres med stadig lengre vaskeprogrammer som i sin tur gir økt slitasje.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...